اوکراین برای زمستان سامانه های ضد هوایی را از کشورهای دیگر اجاره می کند

© AP Photo / Libkosنیروهای اوکراینی
نیروهای اوکراینی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.10.2023
اشتراک
نیروهای مسلح اوکراین: اوکراین سیستم های دفاع هوایی را از کشورهای دیگر برای فصل سرمااجاره می کند.
به گزارش اسپوتنیک، یوری ایگنات، مشاور فرماندهی نیروی هوایی نیروهای مسلح اوکراین روز یکشنبه گفت که اوکراین تجهیزات دفاع هوایی از سایر ایالت ها برای فصل سرما اجاره می کند.
او گفت: ما قبلاً این روش (اجاره سیستم های دفاع هوایی) را انجام دادیم، باید با درک به این موضوع نزدیک شویم که هیچ کس همینطور به ما ضد هوایی نمی دهد. اما به طور کلی، ما در حال تقویت خودمان هستیم، مجموعه های جدید در حال ورود هستند، حتی اگر از نظر فنی کمی قدیمی باشند، مانند همان "هوکیز" (سیستم موشکی ضد هوایی هاووک)، اما ما به تجهیزات بیشتری نیاز داریم، زیرا آنها اکنون نقش بزرگی ایفا می کنند.
ایگنات در برنامه تلویزیونی سراسری اوکراین گفت: این واقعیت که اوکراین می تواند برای همان دوره سرمااستفاده کند، یک علامت مثبت بزرگ است.
قطار ضد گلوله نظامی ارتش روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.10.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پوتین: ضد حمله اوکراین به طور کامل شکست خورد
ایگنات با اشاره به عدم تمایل شرکای خود به تبلیغ این اطلاعات، مشخص نکرد که کدام کشورها سیستم های دفاع هوایی را در اختیار اوکراین قرار می دهند.
روسیه پیش از این یادداشتی به کشورهای ناتو درباره ارسال تسلیحات به اوکراین ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می‌کنند". کرملین تأکید کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمکی نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت. لاوروف همچنین اظهار داشت که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین دخالت دارند، از جمله نه تنها با تهیه سلاح، بلکه با آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала