- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پوتین: ضد حمله اوکراین به طور کامل شکست خورد

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر قطار ضد گلوله نظامی ارتش روسیه
قطار ضد گلوله نظامی ارتش روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.10.2023
اشتراک
پوتین: فدراسیون روسیه با موفقیت به تمام تلاش‌های نیروهای مسلح اوکراین برای حمله به مناطق پاسخ می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین به طور کامل شکست خورد، اما در برخی مناطق کیف در حال آماده سازی عملیات تهاجمی فعال جدید است.
پوتین گفت: "در مورد ضد حمله که می توان گفت متوقف شده و به طور کامل شکست خورد است. ما می دانیم که در مناطق خاصی از جنگ، طرف مقابل در حال آماده سازی عملیات تهاجمی فعال جدید است. ما این را می بینیم، می دانیم."
ولادیمیر پوتین: نیروهای روسیه در حال بهبود وضعیت تقریباً در کل منطقه نظامی شمالی هستند؛ آنچه اکنون در خط تماس اتفاق می افتد، دفاع فعال است.
پوتین در مصاحبه با مسکو، کرملین، پوتین گفت: "آنچه اکنون در طول کل تماس اتفاق می افتد، "دفاع فعال" نامیده می شود. و نیروهای ما تقریباً در تمام این فضا فضای بسیار بزرگ موقعیت خود را بهبود می بخشند.
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.10.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
امیدهای زلنسکی برباد رفت
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از رهبری نیروهای مسلح روسیه و سربازان خط مقدم عملیات ویژه نظامی به خاطر شجاعت و قهرمانی آنها تشکر کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала