نگاه ویژه اسپوتنیک

ادامه دیکتاتوری زلنسکی با لغو انتخابات 2024

© Photo / The Presidential Office of Ukraineزلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.09.2023
اشتراک
شروط زلنسکی کاملا ناممکن و به معنای نوعی تزویر در بیان و فریب افکار عمومی مردم اوکراین و جهانیان و البته اخاذی و دریافت پول بیشتر از اربابان غربی است.
مجددا و برای چندمین بار به صورت رسمی، زلنسکی و نزدیکان وی با استناد و به بهانه استمرار حکومت نظامی در این کشور، اعلام نمودند در سال 2024 هیچ انتخاباتی در اوکراین برگزار نخواهد گردید.
همانطور که می دانیم ، بهار سال 2024 موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پارلمان اوکراین است، لکن ازچند ماه گذشته خصوصا از هفته قبل، مقامات نزدیک به زلنسکی، به مناسبت های مختلف در برنامه هایرسانه های جمعی اوکراینی و غربی، رسما از مانع تراشی برای برگزاری انتخابات حدود شش ماه آینده پرده برداشتند .
البته زلنسکی از سیاست مزورانه و منافقانه قابل توجهی نیز برای مخفی نمودن طرح دیکتاتوری خود بهره می بَرددر همین راستا وی، در گفتگو با تلویزیون ملی اوکراین ضمن حمایت از عدم برگزاری انتخابات تصریح کرده بود فقط در صورتی که غرب پول جدید و قابل توجهی برای برگزاری انتخابات و اعزام ناظران به سنگر ها در خطوط مقدم جنگ اختصاص دهد و همزمان تصویب قانون جدید در پارلمان در لغو ممنوعیت انتخابات در شرایط حکومت نظامی صورت گیرد آماده برگزاری انتخابات است.
به عبارتی شروط زلنسکی کاملا ناممکن و به معنای نوعی تزویر در بیان و فریب افکار عمومی مردم اوکراین و جهانیان و البته اخاذی و دریافت پول بیشتر از اربابان غربی است.

همزمان با سیاست رژیم کی یف در منع برگزاری انتخابات در سال 2024، رسانه های نزدیک به جریان نئونازی و همچنین بنگاههای سخن پراکنی غربی نیز در حال تلاش برای سرپوش گذاشتن بر این اقدام علنا مغایر با دموکراسی ،مردم سالاری و مصداق بارز دیکتاتوری زلنسکی می باشند.

پیش بینی بدتر شدن اوضاع اوکراین در زمستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.08.2023
اتحادیه اروپا به سخنان زلنسکی درباره انتخابات اوکراین واکنش نشان داد
به عبارتی در حالی که همواره غرب، دموکراسی را به عنوان ابزار فشاری برای اعلام مصادیق جامعه مدنی پویا و غیر استبدادی معرفی و در هر کشوری که نامزدهای مورد حمایت غرب در آنجا به پیروزی نمی رسیدند، غربی ها با تشکیک در نتایج انتخابات به صحت آن شک و شبهه وارد و یا با ایجاد شورش و بحران آفرینی و یا سایر اِعمال فشارها تلاش بر به کرسی نشاندن جریانات نزدیک به خود می نمایند لکن به منظور فریب افکار عمومی همواره بر حمایت شعاری از برگزاری انتخابات های آزاد در جهان تاکید می نمایند، اما اکنون مجدد شاهد رفتار دوگانه غرب در برابر یکی از مصادیق مهم مردم سالاری در اوکراین هستیم.
به عبارتی با این برنامه و حمایت غرب از این پروژه زلنکسی، گروگانگیری مردم اوکراین توسط فرقه تبهکار رژیم کی یف ادامه خواهد یافت و مجددا بر جهانیان ثابت خواهد شد که از نظر غرب مفاهیمی مانند ( دموکراسی، آزادی، مردم سالاری، حقوق بشر و...) بیشر ابزارهایی تبلیغاتی در خدمت عناصر وابسته به آنها در پیش برد اهداف خاص سیاسی و اعمال فشار بر دولتهای مخالف است .

در این راستا در میدان حقیقی، خصوصا طی بیش از یک سال عملیات ویژه نظامی ضد تروریستی روسیه در اوکراین به کرات و دفعات شاهد انواع مصادیق نقض فاحش حقوق بشر توسط نئونازی های اوکراین با پشتوانه ناتو علیه اتباع روسیه مانند استفاده از انواع بمب های خوشه ای، گلوله های اورانیومی، سلاح های میکروبی، بمباران مناطق مسکونی،مهد کودک ها، بیمارستان ها، شکنجه اسرا و... بوده ایم لکن با سکوت و چراغ سبزها و حمایت های همه جانبه غرب مواجه و اکنون با لغو انتخابات کلکسیون اقدامات خلاف عرف و ضد منافع انسانی زلنسکی با حمایت غرب به مرحله جدیدی خواهد رسد.

در این میان و ورای مباحث فوق، ذکر چند نکته نیز حائز اهمیت است:
1. همزمان با شروع کارزار انتخاباتی نامزدهای آمریکایی، بایدن در کمپین تبلیغاتی اش از شعار رهبری جهان آزاد و دموکرات ، در کنار سایر شعارهای عوامفریبانه استفاده می نماید، لکن این اظهارات زلنسکی و برنامه وی برای لغو انتخابات 2024 اوکراین که مصداق بارز نقض مردم سالاری و حقوق اساسی ملت اوکراین است، برای بایدن یک ضربه انتخاباتی محسوب می گردد، چرا که سکوت بایدن در برابر اقدام زلنسکی که مصداق بارز مهره کاملا دست نشانده کاخ سفید است، نوعی رسوایی عملی برای شعارهای عوامفریبانه بایدن در کمپین جدیدش می باشد.
2. با توجه به شرایط خاص حاکم بر اوکراین و فعالیت شدید شبکه پلیس مخفی و واحدهای تفتیش عقاید نئونازی های باندرایی اوکراین امروز سطح خفقان در اوکراین به بالاترین مرحله رسیده و قطعا هیچ جریان سیاسی و یا نامزد مستقلی هم امکان طرح ایده و انتقاد از عملکرد جنگ افروزانه زلنسکی را ندارد و رسما فضای خفقان حاکم بر جامعه هر نوع ایجاد کارزار برای برگزاری انتخاباتی شفاف و رقابتی را از بین برده است.
3. در کنار تمام موارد اشاره شده، بزرگترین خطر و تهدید برای زلنسکی مشخص شدن سطح بالای تنفر جامعه اوکراین از وی است، به عبارتی یکی از مهمترین عواملی که منجر شده زلنسکی و اربابان غربی او تصمیم به لغو انتخابات بگیرند، شواهد مشخص در جامعه در خصوص شکست فاحش زلنسکی در یک انتخابات رقابتی است.
4. بر مبنی داده های موجود در جامعه اوکراین، با وجود فضای سنگین امنیتی و سرکوب در جامعه و ممنوعیت هر نوع نقد و مخالفت با سیاست های جنگ افروزانه زلنسکی، شرایط جامعه هر روز به سمت تنفر بیشتر از زلنسکی و همراهان او حرکت می کند و مردم اوکراین معتقد هستند سرنوشت کشورشان در دستان یک هنرپیشه مبتذل سینمایی به تباهی و نابودی حرکت کرده و اگر هر فرد دیگری غیر از زلنسکی قدرت را در اوکراین بدست گرفته بود وارد این پروژه آمریکایی نمی گردید.
Кандидат в президенты США Вивек Рамасвами. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.09.2023
نامزد ریاست جمهوری آمریکا: زلنسکی ایالات متحده را فریب داد
5. افزایش اعتراضات زیرزمینی و ایجاد جنبش های مخفی مخالف زلنسکی، بحران شدید اقتصادی، اجتماعی، هویتی و بهداشتی، تورم افسار گسیخته، نابودی زیر ساخت های شهری و بی توجهی مقامات رژیم کی یف برای رفع مشکلات مردم در کنار افشای متناوب اخبار متعدد در خصوص سوء استفاده های مالی زلنسکی و حلقه نزدیک او ازکمک های سنگین و بی حساب غرب در کنار افزایش شدید فقر مردم منجر شده اوکراینی ها زلنسکی را دشمن اول خود بدانند و از هر نوع تغییر در ساختار حکومت و پایان دادن به این نمایشنامه کاخ سفید حمایت نمایند.

در مجموع یکی از مهمترین دلایلی که زلنسکی و حامیان غربی او تصمیم بر لغو انتخابات گرفته اند، داده های مشخص از بطن جامعه اوکراینی از درصد بالای احتمال شکست فاحش زلنسکی در انتخابات در صورت برگزاری رقابتی سالم و حقیقی است و به عبارتی پروژه قهرمان سازی زلنسکی نتیجه معکوسی نزد افکار عمومی اوکراین داشته البته ضروری است تصریح نمایم برگزاری انتخابات در شرایط فعلی روی کار بودن نئونازی ها در اوکراین نیز نتیجه ای جز دستکاری در نتایج و عدم برگزاری همه پرسی رقابتی نخواهد داشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала