نامزد ریاست جمهوری آمریکا: زلنسکی ایالات متحده را فریب داد

© AP Photo / Alex BrandonКандидат в президенты США Вивек Рамасвами. Архивное фото
Кандидат в президенты США Вивек Рамасвами. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.09.2023
اشتراک
نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری و کارآفرین گفت: "ایالات متحده فریب ولودیمیر زلنسکی را خورده که می خواهد اعتماد اوکراینی ها را به خاطر پول آمریکا قربانی کند".
به گزارش اسپوتنیک، "ویوک راماسوامی" در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) نوشت: "ملت ما توسط یک رهبر در اوکراین فریب خورده که مایل است اعتبار کشور خود را به عنوان یک "دموکراسی" قربانی کند، به این امید که پول بیشتری از مالیات دهندگان آمریکایی بگیرد".
راماسوامی از زلنسکی به دلیل تمایل وی به برگزاری انتخابات در این کشور به شرط تامین مالی ایالات متحده انتقاد کرد.
روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت. لاوروف تصریح کرد که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین، از جمله نه تنها تامین تسلیحات، بلکه آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها، دخالت دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала