تحلیلگر سازمان سیا تشریح کرد که ناتو به چه نحو از پشت به نیروهای مسلح اوکراین خنجر زد

© Photo / United States government workمعمای سازمان سیا کاربران را خشمگین کرد + عکس
معمای سازمان سیا کاربران را خشمگین کرد + عکس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.06.2023
اشتراک
جانسون تحلیلگر سابق سیا: غرب نیروهای مسلح اوکراین را بواسطه دوره کوتاه آموزشی محکوم به نابودی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، لری جانسون تحلیلگر سابق سازمان مرکزی اطلاعات ایالات متحده آمریکا (سیا) در کانال یوتیوبی Judging Freedom اعلام کرد که پیمان آتلانتیک شمالی بدلیل میل متکبرانه برای نشان دادن وحدت غرب، نیروهای مسلح اوکراین را محکوم به فنا کرد.
این کارشناس اظهار کرد: "ما به آنها آموزش می دهیم و بعد آنها را نابود می کنیم".
به گفته این تحلیلگر، غرب اشتباهی "جنایت بار" را با اعزام سربازان نیروهای مسلح اوکراین برای سپری کردن دوره آموزشی در دولت های عضو ناتو، جایی که اوکراینی ها با مشکلاتی جدی روبرو می شوند، صورت می دهد: هر کشور عضو این پیمان استانداردهای متفاوتی برای آموزش دارد که هماهنگی اقدامات گردان ها را سخت می کند، و دستورالعمل می بایست به زبان اوکراینی ترجمه شود، که در جریان آن اطلاعات مهمی از قلم می افتند.
وی خاطرنشان کرد که دوره کوتاه آموزشی در چند ماه نیز بر کیفیت آماده سازی اوکراینی ها تاثیر می گذارد، زیرا در شرایط ایده آل این دوره می بایست چند سال به طول بیانجامد. همه چیز تنها برای این صورت می گیرد که وحدت غرب در برابر روسیه نشان داده شود.
Работа мобильной группы быстрого реагирования в зоне СВО - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نظامیان روسی حملات نیروهای مسلح اوکراین در استان زاپاروژیه را دفع کردند
این کارشناس در جمع بندی خود تاکید کرد: "ما بشکل آگاهانه به اوکراینی ها آماده سازی ناکافی را ارائه می کنیم، اما بعد آنها را مجبور می کنیم تا به جنگ رفته و در واقع خودکشی نمایند".
پیشتر این تحلیلگر سیا اعلام کرده بود که نیروهای مسلح اوکراین متحمل تلفات فوق العاده بزرگی از آغاز ضد حمله شده اند که می تواند بیانگر شکست فوری عملیات باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала