- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نظامیان روسی حملات نیروهای مسلح اوکراین در استان زاپاروژیه را دفع کردند

© Sputnik / Константин Михальчевский /  مراجعه به بانک تصاویر Работа мобильной группы быстрого реагирования в зоне СВО
Работа мобильной группы быстрого реагирования в зоне СВО - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.06.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: نظامیان روسی حملات نیروهای مسلح اوکراین در استان زاپاروژیه را دفع کردند.
وزارت دفاع فدراسیون روسیه روز یکشنبه اعلام کرد که تقسیم بندی "شرقی" نیروهای مسلح حملات دشمن در مناطق شهرک های نووپاکروکا، نوودانیلووکا و مالایا توکماچکا در استان زاپاروژیه را دفع کردند.
بنا بر توضیحات ارائه شده در این وزارتخانه، دشمن با نیروهای سه گروه تاکتیکی گردانی که با چند دستگاه تانک و ماشین های نظامی زرهی تقویت شده بودند، تحت پوشش توده های دود، تلاش های ناموفقی را برای عملیات نظامی در چند موج و در مناطق شهرک های نووپاکرووکا، دانیلووکا و مالایا توکماچکا استان زاپاروژیه صورت داد.
بواسطه اقدامات شمرده شده و قاطع زیر مجموعه های تقسیم بندی "شرقی"، ضربات نیروی هوایی و آتش توپخانه ای، تمامی حملات دفع شدند. علاوه بر آن در نتیجه چهار نابودی پیچیده با چهار ستون نیروهای ذخیره دشمن با سیستم آتشبار در منطقه شهرک مالایا توکماچکا استان زاپاروژیه، 9 تانک، ده ماشین جنگی پیاده نظام، تا ده ماشین زرهی دیگر منهدم شدند.
در این نهاد نظامی اعلام شد که "طی شبانه روز گذشته در جریان عملیات نظامی تنها در جهت زاپاروژیه بیش از 200 نظامی اوکراینی، 33 تانک، 30 ماشین جنگی پیاده نظام . 35 ماشین زرهی نابود شده اند".
ژنرال فرانسوی از سورپرایز ناخوشایند روسیه برای کی یف صحبت کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
بیش از ده هزار نفر از نظامیان روسیه برای انهدام یا تصرف تجهیزات ارتش اوکراین پاداش های نقدی گرفتند
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала