گزارش و تحلیل

سیاستمداران آمریکایی در تلاشند ناهنجاری های روانی و سایر جنایات نمایشی غرب را پنهان کنند

© Anna KalinaMaria Zakharova, Russian Foreign Ministry spokeswoman, commented on the scandal surrounding the US rapper P. Diddy.
Maria Zakharova, Russian Foreign Ministry spokeswoman, commented on the scandal surrounding the US rapper P. Diddy. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.10.2024
اشتراک
مشارکت سیاست مداران ارشد آمریکایی در مهمانی های غیر اخلاقی که ثابت می کند آنها پدوفیلیا (میل جنسی تجاوز به کودکان و یا بچه باز هستند) دارند امروزه یکی از مسایل مورد بحث جامعه جهانی می باشد.
امری که نشان می دهد افرادی بر ایالات متحده و برخی کشورهای غربی حکومت می کنند که ناهنجاری های روانی و اخلاقی دارند و دلیل اینکه آنها حامی این همه جنایت در جهان می باشند این است که کلان اینها ذاتا ناهنجاری های روانی دارند.
خانم ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه درباره تحقیقات در آمریکا علیه تهیه کننده "شان کامبز" معروف به "پی دیدی" اظهار نظر کرد.
او در کانال تلگرامی خود نوشت: "سالها فهرست اتهامات علیه وی و در مورد آنچه واقعاً در آنجا اتفاق افتاده است کاملاً ممنوع بود.
طبق اظهار نظر وی مقامات غربی ، "برای دهه ها، زشت ترین جنایات در مقابل دیدگان همه به عنوان بخشی از این مهمانی ها انجام می شد."
نیروهای ارتش روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.06.2024
گزارش و تحلیل
اصرار غرب بر انجام جنایات جنگی چیست؟
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد: اکنون مشخص است که دولت آمریکا چنین اشتیاق عمیقیبه سیاست خارجی را از کجا می‌آورد، اتهامات علیه هکرهای افسانه‌ای روسی، "دست‌های پنهان" کرملین، مداخله در انتخابات، دخالت در دستور کار اوکراین از کجا می‌آید: همه اینها یک پرده نامرئی است. حواس پرتی از سقوط بی انتها جامعه ای که نخبگان آن به کودکان تجاوز می کنند.
زاخارووا همچنین مصاحبه شان کامبز با باراک اوباما نامزد سناتور ایلینوی در سال 2004 را به یاد آورد. در فیلم آرشیو شده، تهیه کننده به اوباما می گوید که "وی رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا خواهد بود." در این هنگام، اوباما لبخند می زند، شاید غافل از اینکه در سال 2008 او واقعاً به بالاترین مقام کشور انتخاب خواهد شد.
عملا این ماجرا نشان می دهد که باندی در راس حکومت ایالات متحده هستند که هر چه بخواهید از آنها نام ببرید، لابی های... ، اینها مشتی جنایتکار هستند که با هم جمع شده اند تا در ایالات متحده حکومت کنند و به دلیل مشکلات روانی که اینها از آن برخوردار هستند اینها از کشت و کشتار و جنایت و خونریزی و... در سطح جهان لذت می برند و دلیل اینکه امروزه جهان ما به جایی رسیده که حکومت ها بر کثیف ترین جنایات که در تاریخ بشریت سابقه ندارد سکوت می کنند همین می باشد.
حاکمانی که برای ارضای مشکلات روحی روانی خود حاضر هستند ببینند هزاران انسان بی گناه در جهان کشته شوند، گشنه گی بکشند، آب وغذا و دارو بر آنها منع شود و تبدیل به موش آزمایشگاهی برای تولید سلاح های پیشرفته تبدیل گردند.
لیزر در آزمایشگاه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2023
گزارش و تحلیل
آیا بعد از اوکراین، خاور میانه پایگاه آزمایشگاه های بیولوژیک آمریکا می شود؟
زمانی که روسیه آزمایشگاه های سلاح های بیولوژیک اینها در اوکراین را کشف کرد اینها هر کاری می توانستند انجام دادند تا این آزمایشگاه ها نابود شود و اجازه ندادند موضوع در شورای امنیت مطرح گردد.
این در حالی است که اینها در حال آزمایش سلاح هایی بودند که روی نژاد خاصی از انسان ها کشنده باشد، مثل ویروس کرونا.
اینها حتی در موارد زیادی بچه های بی سرپناه را دزدیده اند و جنایات غیر قابل وصفی بر سر اینها مرتکب شده اند.
در مواردی حتی زندانیان را به عنوان قطعات یدکی استفاده کرده اند واعضای بدن آنها را زنده زنده در آورده اند تا به افراد دیگر پیوند بزنند.
بحث ترویج همجنس بازی و منحط نمودن اخلاق خانوادگی و... همه اش از همین مشکل روانی این افراد نشآت می گیرد.
بحث بچه باز بودن این سیاست مداران که امروزه صدایش در سرتاسر جهان در آورده شاید یکی از کوچکترین جنایاتی باشد که توسط اینها بر علیه انسان ها و بشریت انجام می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала