- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

ارتش روسیه هشت موشک اتکمز و دو پهپاد دریایی اوکراین را در سواحل کریمه منهدم کرد

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر کریمه
کریمه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.05.2024
اشتراک
ارتش روسیه شب گذشته تلاش‌های نیروهای مسلح اوکراین برای حمله به خاک روسیه با موشک‌های اتکمز، هواپیماهای بدون سرنشین و پهپادهای دریایی را خنثی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، این خبر را مرکز مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه منتشر کرده است.
در اطلاعیه منتشره آمده است: سامانه‌های نگهبان پدافند هوایی هشت موشک عملیاتی - تاکتیکی را بر فراز دریای آزوف منهدم کردند و هشت پهپاد بر فراز دریای سیاه در نزدیکی سواحل شبه جزیره کریمه رهگیری شدند.
علاوه بر این، دو قایق بدون سرنشین در حال حرکت به سمت کریمه در دریای سیاه منهدم شدند.
تحویل جدیدترین موشک به ارتش روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.05.2024
سلاح های روسی چگونه مسیر درگیری در اوکراین را تغییر می دهند؟
اولگ کریوچکوف، مشاور رئیس منطقه تاکید کرد، دو کشتی در کرچ به دلیل سقوط قطعات موشکی که هنگام دفع حمله دشمن سرنگون شدند، آسیب دیدند و شیشه روبنای آنها شکسته شد. هیچ تلفاتی در بین ملوانان یا غیرنظامیان وجود نداشت.
نیروهای مسلح اوکراین به طور منظم مناطق مرزی روسیه را گلوله باران کرده و حملات هواپیماهای بدون سرنشین و عملیات خرابکاری انجام می دهند. از حمله در 23 مه، در نتیجه حمله اوکراین به منطقه سیمفروپل کریمه، دو نفر از رهگذران کشته شدند. ضربات دیگری به یک مرکز تجاری خالی در منطقه آلوشتا اصابت کرد.
در سواستوپل و کریمه سطح زرد خطر تروریستی اعلام شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала