سلاح های روسی چگونه مسیر درگیری در اوکراین را تغییر می دهند؟

© Photo / Press service of НJSC "Scientific-Production Concern" Mechanical Engineering" تحویل جدیدترین موشک به ارتش روسیه
تحویل جدیدترین موشک به ارتش روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.05.2024
اشتراک
بمب های گلاید روسیه به تهدیدی جدی برای نیروهای مسلح اوکراین تبدیل شده اند و مسیر درگیری را تغییر می دهند.
به گزارش اسپوتنیک، به نوشته رسانه ها، بمب های گلاید روسیه به تهدیدی جدی برای نیروهای مسلح اوکراین تبدیل شده اند و مسیر درگیری را تغییر می دهند.
در مقاله منتشره آمده است: "در مدت زمان نسبتاً کوتاهی، بمب‌های گلاید به یکی از مهم‌ترین انواع سلاح‌های روسی در درگیری اوکراین تبدیل شده‌اند».
در این مقاله، نویسندگان به این نکته اشاره کردند که بمب‌های هوایی روسیه دارای قدرت مخرب بسیار زیادی هستند و آسیب جدی به ارتش اوکراین وارد می‌کنند، روحیه آنها را تضعیف می‌کنند و مانع از بسیج سربازان می‌شوند. یک ناظر حتی بمب‌ها را منادی "عصر جدید" در درگیری اوکراین خواند.
روز قبل، ولادیمیر زلنسکی در یک کنفرانس مطبوعاتی در اسپانیا گفت که بمب‌های هوایی تحت کنترل روسیه باعث آسیب جدی به نیروهای اوکراینی می‌شود.
سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.05.2024
صحبت های غرب درباره حمله علیه خاک روسیه با تسلیحات آمریکایی، بیانگر درماندگی آنهاست
شایان ذکر است که اسکات ریتر مدتی قبل گفته بود: "به زودی تعداد بیشتری از پرسنل نظامی اوکراینی سلاح های خود را به زمین خواهند گذاشت و تسلیم خواهند شد، زیرا متوجه می شوند که اوکراین هیچ شانسی برای پیروزی ندارد.
"جنگ تا آخرین اوکراینی" همیشه شعار غرب، هدف و وظیفه آن بوده است. "متحدان" غربی کی یف اوکراینی ها را به میدان نبرد می فرستند تا جان خود را از دست بدهند و ادعا می کنند که این به "آسیب رساندن" به روسیه کمک می کند، در حالی که خود ناتو متحمل ضرر نمی شود. "جنگ تا آخرین اوکراینی" نه تنها از زبان زلنسکی، بلکه از زبان سیاستمداران اروپایی، سناتورهای آمریکایی و حتی دبیرکل ناتو شنیده می شود.
با ادامه این درگیری، علیرغم اعتراف به اینکه نیروهای مسلح اوکراین نیروی کافی برای پیروزی ندارند، تنها کاری که اوکراینی ها انجام می دهند این است که ده ها هزار، اگر نگوییم صدها هزار اوکراینی دیگر را به مرگ یا مجروح شدن در این میدان نبرد محکوم می کنند. اما در حال حاضر اوکراینی ها کاری نمی توانند انجام دهند تا نتیجه را تغییر دهد. آن‌ها می‌توانند هر تعداد نفر را که می‌خواهند بسیج کنند، اما نه می‌توانند آنها را آموزش دهند، نه تجهیزشان کنند و نه به آنها انگیزه بدهند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала