اعتراف تکان دهنده آمریکا در مورد نیروهای مسلح روسیه

© Sputnik / Stanislav Krasilnikov /  مراجعه به بانک تصاویر نیروهای مسلح روسیه
نیروهای مسلح روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.05.2024
اشتراک
روسیه احتمالاً در ماه‌های آینده دستاوردهای خود را افزایش خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، تحلیلگران در غرب معتقدند که نیروهای روسی در ماه های آینده در سراسر خط مقدم درگیری در اوکراین به دستاوردهای بیشتری دست یابند.
رسانه های غربی نوشتند: "تحلیلگران می‌گویند روسیه احتمالاً در ماه‌های آینده دستاوردهای خود را افزایش خواهد داد، در حالی که اوکراین منتظر کمک‌های نظامی آمریکا برای رسیدن به میدان نبرد است".
یکی از تحلیلگران گروه «بلک برد» نیز اظهار داشت که بخش عمده ای از نیروهای اوکراینی از روستای رابوتینو در منطقه زاپاروژیه عقب نشینی کرده اند. این روزنامه بر این باور است که از دست دادن این شهرک یک "ضربه نمادین" برای اوکراین خواهد بود، زیرا کی یف در سال گذشته برای برقراری کنترل در آنجا سرسختانه مبارزه کرده بود.
نظامیان اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.05.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
وضعیت کنونی نیروهای مسلح اوکراین، اسفناک تر از زمان آغاز درگیری
شایان ذکر است که اسکات ریتر مدتی قبل گفته بود: "به زودی تعداد بیشتری از پرسنل نظامی اوکراینی سلاح های خود را به زمین خواهند گذاشت و تسلیم خواهند شد، زیرا متوجه می شوند که اوکراین هیچ شانسی برای پیروزی ندارد.
"جنگ تا آخرین اوکراینی" همیشه شعار غرب، هدف و وظیفه آن بوده است. "متحدان" غربی کی یف اوکراینی ها را به میدان نبرد می فرستند تا جان خود را از دست بدهند و ادعا می کنند که این به "آسیب رساندن" به روسیه کمک می کند، در حالی که خود ناتو متحمل ضرر نمی شود. "جنگ تا آخرین اوکراینی" نه تنها از زبان زلنسکی، بلکه از زبان سیاستمداران اروپایی، سناتورهای آمریکایی و حتی دبیرکل ناتو شنیده می شود.
با ادامه این درگیری، علیرغم اعتراف به اینکه نیروهای مسلح اوکراین نیروی کافی برای پیروزی ندارند، تنها کاری که اوکراینی ها انجام می دهند این است که ده ها هزار، اگر نگوییم صدها هزار اوکراینی دیگر را به مرگ یا مجروح شدن در این میدان نبرد محکوم می کنند. اما در حال حاضر اوکراینی ها کاری نمی توانند انجام دهند تا نتیجه را تغییر دهد. آن‌ها می‌توانند هر تعداد نفر را که می‌خواهند بسیج کنند، اما نه می‌توانند آنها را آموزش دهند، نه تجهیزشان کنند و نه به آنها انگیزه بدهند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала