- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

ارتش روسیه شهرک "نووکالینوو" در جمهوری خلق دونتسک را آزاد کرد

© Sputnik / Stanislav Krasilnikov /  مراجعه به بانک تصاویر ارتش روسیه شهرک "نووکالینوو" در جمهوری خلق دونتسک را آزاد کرد
ارتش روسیه شهرک نووکالینوو در جمهوری خلق دونتسک را آزاد کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.05.2024
اشتراک
واحدهای گروه "مرکز" ارتش روسیه شهرک نووکالینوو در جمهوری خلق دونتسک را آزاد کردند.
به گزارش اسپوتنیک این خبر را وزارت دفاع روسیه منتشر کرده است.
در اطلاعیه منتشره آمده است: تلفات ارتش اوکراین در منطقه فعالیت گروه "مرکز" ارتش روسیه طی یک هفته بیش از 2360 نظامی و 4 تانک بوده که یکی از آنها تانک آلمانی "لئوپارد" است.
در این اطلاعیه خاطرنشان می شود: واحدهای گروه نیروهای "مرکز" در نتیجه اقدامات موفقیت آمیز، شهرک نووکالینوو جمهوری خلق دونتسک را آزاد کردند، یگان های 12 تیپ نیروهای مسلح اوکراین را شکست دادند و 48 ضد حمله دشمن را در مناطق شهرک های سمیونووکا، سولاویوو، اوچرتینو و نیتایلوو جمهوری خلق دونتسک.دفع کردند.
پدافند هوایی روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.05.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پدافند هوایی روسیه دیشب پنج پهپاد اوکراینی را در سه منطقه منهدم کرد
وزارت دفاع روسیه افزود: نیروهای مسلح اوکراین در طول یک هفته در این راستا بیش از 2360 پرسنل نظامی، چهار دستگاه تانک که یک دستگاه لئوپارد ساخت آلمان و دو آبرام ساخت آمریکا، 16 خودروی زرهی جنگی از جمله دو دستگاه خودرو جنگی پیاده نظام برادلی ساخت آمریکا و یک خودروی رزمی پیاده نظام "ماردر" ساخت آلمان، 32 خودرو، 30 اسلحه توپخانه صحرایی و یک خودروی رزمی حامل سامانه موشکی پرتاب چندگانه ومپایر ساخت چک از دست دادند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала