- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

ارتش روسیه طی یک هفته 47 حمله گروهی به اهدافی در اوکراین انجام داده است

© Sputnik / Artem Zhitenev /  مراجعه به بانک تصاویر یکی از قرارگاه های فرماندهی ارتش روسیه
یکی از قرارگاه های فرماندهی ارتش روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.04.2024
اشتراک
نیروهای مسلح روسیه از روز 6 تا 12 آوریل، یعنی طی تقریباً یک هفته در پاسخ به تلاش های رژیم کی یف برای آسیب رساندن به تأسیسات سوخت و انرژی روسیه ، یک حمله گسترده و 47 حمله گروهی به تاسیسات سوخت و انرژی و مجتمع صنایع نظامی انجام داده اند.
به گزارش اسپوتنیک، این خبر را وزارت دفاع روسیه منتشر کرده است.
در اطلاعیه منتشره آمده است: "از 6 آوریل تا 12 آوریل، نیروهای مسلح فدراسیون روسیه در پاسخ به تلاش های رژیم کی یف برای آسیب رساندن به صنعت نفت و گاز و تأسیسات انرژی در روسیه، یک حمله گسترده و 47 حمله گروهی با تسلیحات هوایی، دریایی و زمینی و همچنین هواپیماهای بدون سرنشین با دقت بالا را تاسیسات سوخت و انرژی و مجتمع صنایع نظامی اوکراین انجام دادند".
لهستان در حال آماده سازی پرسنل نظامی خود برای اعزام نیرو به اوکراین است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.04.2024
لهستان در حال آماده سازی پرسنل نظامی خود برای اعزام نیرو به اوکراین است
این وزارتخانه خاطرنشان کرد که علاوه بر این، پایگاه‌های لجستیکی، نقاط استقرار موقت واحدهای نیروهای عملیات ویژه نیروهای مسلح اوکراین و مزدوران خارجی هدف قرار گرفتند.
وزارت دفاع تاکید کرد: "همه اهداف تعیین شده مورد اصابت قرار گرفتند."
ارتش روسیه در یک هفته در 4 جهت پیشروی کرد، تلفات نیروهای اوکراینی به بیش از 6 هزار نفر، 15 تانک و 5 سامانه توپخانه و سیستم دفاع هوایی رسید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала