- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

کرملین: روسیه در وضعیت جنگی است

© Sputnik / Stanislav Krasilnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Боевая работа артдивизиона ЦВО на Авдеевском направлении
Боевая работа артдивизиона ЦВО на Авдеевском направлении - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.03.2024
اشتراک
کرملین: همه چیز با عملیات ویژه نظامی آغاز شد، اما مشارکت غرب آن را به یک جنگ تبدیل کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی کرملین: همه چیز با عملیات ویژه نظامی آغاز شد، اما مشارکت غرب آن را به یک جنگ تبدیل کرد.
ما چهار منطقه فدرال جدید داریم و مهمترین چیز برای ما حفاظت از مردم این مناطق و آزادسازی کامل قلمرو این مناطق است که در حال حاضر عملاً توسط رژیم کی یف اشغال شده است.
پسکوف گفت: روسیه به اقدامات خود ادامه خواهد داد تا پتانسیل نظامی اوکراین نتواند امنیت شهروندان و سرزمین آن را تهدید کند.
بزرگترین حمله به  شبکه برق و انرژی اوکراین در طول تاریخ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.03.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
بزرگترین حمله به شبکه برق و انرژی اوکراین در طول تاریخ + فیلم
پسکوف خاطرنشان کرد: "ما در حالت جنگ هستیم. بله، این به عنوان عملیات نظامی ویژه شروع شد، اما به محض اینکه این جمع و گروه در آنجا تشکیل شد و غرب جمعی شرکت کننده درجانب اوکراین در این روند شرکت کرد، این دیگر برای ما تبدیل به جنگ شد. من به این یقین دارم . و همه باید این را برای بسیج داخلی خود درک کنند".
وی افزود: اکنون هدف روسیه تامین امنیت ساکنان چهار منطقه جدید و آزادسازی سرزمینی است که در واقع کی یف آنرا اشغال کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала