- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

وزارت دفاع روسیه از آغاز "حملات تلافی جویانه" به اوکراین خبر داد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت دفاع روسیه
وزارت دفاع روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.03.2024
اشتراک
این خبر تکمیل می شود...
ارتش روسیه از 16 مارس تا 22 مارس، در پاسخ به گلوله باران خاک روسیه، تلاش برای نفوذ و تصرف نقاط مسکونی، 49 حمله تلافی جویانه علیه اهدافی در اوکراین انجام داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اطلاع داد، امروز ضربه بزرگی به تاسیسات انرژی، مجتمع نظامی-صنعتی، خطوط راه آهن، زرادخانه ها و محل های استقرار نیروهای مسلح اوکراین و مزدوران خارجی وارد شد.
Боевая работа артдивизиона ЦВО на Авдеевском направлении - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.03.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
کرملین: روسیه در وضعیت جنگی است
در نتیجه این حملات ، عملکرد شرکت های صنعتی تولید و تعمیر سلاح، تجهیزات نظامی و مهمات به هم ریخته است.
علاوه بر این، تجهیزات نظامی و تسلیحات خارجی که از کشورهای ناتو به اوکراین تحویل داده شده بودند، منهدم گردیده، انتقال ذخایر دشمن به خط مقدم جبهه مختل شده و واحدهای نیروهای مسلح اوکراین و مزدوران در مناطقی که توانایی رزمی در حال بازسازی بودند، آسیب دیدند.
در آنجا تصریح کردند که "در نتیجه این حملات، مراکز تصمیم گیری نیروهای مسلح اوکراین، تأسیسات زیرساخت فرودگاه، کارگاه های تعمیر سلاح و تجهیزات نظامی، انبارهای ذخیره پهپاد و قایق های بدون سرنشین، پایگاه های لجستیکی و همچنین نقاط استقرار موقت واحدهای نیروهای عملیات ویژه و مزدوران خارجی مورد اصابت قرار گرفتند".
پیش از این، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفته بود که حملات نیروهای مسلح اوکراین به مناطق غیرنظامی در خاک روسیه "بی مجازات نخواهد ماند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала