اذعان آلمان به غنیمت رفتن یک تانک دیگر لئوپارد 2 توسط نیروهای روسیه

© Photo / Krauss-Maffei WegmannНемецкий танк Leopard 2 A4M
Немецкий танк  Leopard 2 A4M - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.03.2024
اشتراک
نشریه آلمانی از به غنیمت گرفتن مدرن ترین تانک آلمانی Leopard 2A6 توسط سربازان روسی در نبردها برای آودیوکا اذعان کرد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه بیلد می نویسد: "روز یکشنبه، نظامیان روسیه عکس هایی از یک تانک اصلی لئوپارد 2A6 آسیب دیده منتشر کردند. این اولین تانک از 18 تانک لئوپارد 2 است که از آلمان تهیه شده است و روسیه توانسته آن ها را بگیرد. به گفته بیلد، این عکس واقعی است." گزارش شده است که این عکس در شمال آودیوکا در 900 متری جنوب روستای استپوویه گرفته شده است. به گزارش بیلد، این تانک در 30 اکتبر توسط طرف اوکراینی وارد نبرد شد، اما روز بعد آسیب دید. خدمه موفق به فرار شدند.
بیلد خلاصه می‌کند: "برای اوکراین، این بدان معناست که حداکثر 17 تانک مدرن آلمانی باقی مانده است که حدود نیمی از آنها دائماً در لیتوانی تعمیر می‌شوند."
تانک  لئوپارد-2  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.01.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ارتش روسیه یک دسته از تانک های لئوپارد-2 را منهدم کرد + فیلم
نیروهای مسلح روسیه در جریان عملیات نظامی ویژه تاکنون ده ها تانک لئوپارد آلمانی، چندین چلنجر بریتانیایی وAMX-10RC چرخدار فرانسوی را منهدم کرده اند. اخیراً از انهدام چهار تانک آبرامز آمریکایی خبر به میان آمد.
روسیه معتقد است که ارسال تسلیحات به اوکراین در حل و فصل موضوع اوکراین تداخل دارد، این اقدام کشورهای ناتو را مستقیماً در درگیری دخالت می دهد و آنعا در واقع "با آتش بازی می کند". سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. به گفته وی، ایالات متحده و ناتو مستقیماً در این درگیری دخالت دارند، از جمله نه تنها با تهیه سلاح، بلکه با آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها. کرملین اعلام کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب کمکی به مذاکرات نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала