- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

ارتش روسیه یک دسته از تانک های لئوپارد-2 را منهدم کرد + فیلم

© Photo / Social media page of Praise The Stephتانک لئوپارد-2
تانک  لئوپارد-2  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.01.2024
اشتراک
سربازان گروه "غرب" ارتش روسیه یک دسته از تانک های Leopard-2A6 ساخت آلمان را که توسط نیروهای مسلح اوکراین از غرب دریافت شده بود در جبهه سواتوفسکی منهدم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، این خبر را وزارت دفاع روسیه منتشر کرده است.
در خبر منتشره آمده است:" در منطقه شهرک ترنی، تدارکات نیروهای مسلح اوکراین برای انجام حمله به مواضع نیروهای روسی با مشارکت یک جوخه زرهی از تانک های لئوپارد-2 کشف شد. پرسنل ارتش روسیه با استفاده از مهمات با دقت بالا، جوخه زرهی نیروهای مسلح اوکراین را منهدم کردند".
در ویدئوی منتشر شده توسط وزارت دفاع روسیه، سه فروند لئوپارد-2A6 با برجک محافظ اضافی را مشاهده می کنید که برای انهدام تضمینی توسط چندین مهمات از جمله پهپادهای لانست کامیکادزه مورد اصابت قرار می گیرند.
تانک های لئوپارد-2 توسط آلمان، لهستان، هلند، سوئد، پرتغال و اسپانیا و همچنین کانادا به اوکراین تحویل داده می شوند. با این حال، همانطور که وزیر دفاع روسیه سرگئی شویگو خاطرنشان کرد، آنها وضعیت را در میدان جنگ تغییر ندادند. به گفته وی، در جریان ضد حمله ای که در 4 ژوئن آغاز شد، نیروهای مسلح اوکراین 766 تانک از جمله 37 لئوپارد را از دست دادند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала