پیشروی نیروهای روسیه آرام اما مطمئن

© Министерство обороны РФ /  مراجعه به بانک تصاویر عملیات ویژه نظامی روسیه
عملیات ویژه نظامی روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2024
اشتراک
ایالات متحده زنگ خطر را در مورد رفتار نیروهای مسلح اوکراین به صدا درآورد.
به گزارش اسپوتنیک، نیروهای مسلح روسیه در زمان پیشروی تقریباً با مقاومت نیروهای مسلح اوکراین روبرو نکی شوند. سرهنگ داگلاس مک گرگور، مشاور سابق رئیس پنتاگون، در برنامه پادکست «بی سی ام» که در شبکه اجتماعی «ایکس»منتشر شد، اظهار داشت که ارتش روسیه به طور سیستماتیک در تمام خط مقدم با حداقل مقاومت ارتش اوکراین روبرو می شود».
وی در ادامه افزود:«در میدان نبرد، نیروهای مسلح اوکراین بیشتر مواضع خود را رها می کنند. روس ها به آرامی اما مطمئًن پیشروی می کنند، حتی در بیشتر موارد بدون مواجه شدن با مقاومت نیروهای مسلح اوکراین. نظامیان اوکراین حتی دست به تلاش بیهوده برای مقابله نمی زنند».
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2024
لاوروف: "اردوی جنگ" در اروپا هنوز قوی است و نمی خواهد خط مشی خود را تغییر دهد
مک گرگور همچنین تاکید کرد که ملت اوکراین نابود شده است، زیرا بسیاری از شهروندان یا کشور را ترک کردند یا جان باختند و یا در جبهه زخمی شدند.
اوایل فوریه 2024، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در یک نشست با رهبری نیروهای مسلح روسیه، اعلام کرد که تلفات اوکراین در ژانویه از 23 هزار نفر فراتر رفته است. وی اظهار داشت که کی یف ذخایر باقیمانده خود را وارد جبهه ها می کند و با عجله بسیج اجباری را برای جلوگیری از فروپاشی دفاعی خود انجام می دهد. همزمان، واحدهای روسی در حال پیشروی و گسترش مناطق تحت کنترل خود هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала