کارشناس روس: پوتین در مصاحبه با کارلسون پیامش را به آمریکا منتقل کرد

© Sputnik / Gavriil Grigorov/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин дал интервью американскому журналисту Такеру Карлсону
Президент РФ Владимир Путин дал интервью американскому журналисту Такеру Карлсону - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2024
اشتراک
کارشناس روس گفت که ولادیمیر پوتین در مصاحبه با کارلسون به ایالات متحده نشان داد که روسیه برای گفتگو آماده است.
ولادیمیر بروتر، کارشناس موسسه بین المللی مطالعات بشردوستانه و سیاسی روسیه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در مصاحبه با تاکر کارلسون، روزنامه نگار آمریکایی به ایالات متحده این سیگنال را داد که مسکو آماده گفتگو است، اما واشنگتن چنین آمادگی را ندارد.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در مصاحبه با تاکر کارلسون، روزنامه‌نگار آمریکایی گفت که آمریکا دلیلی برای شرکت در عملیات نظامی در اوکراین ندارد، آمریکا خودش مشکلات زیادی دارد، بهتر است با روسیه به توافق برسد، به منافع روسیه احترام بگذارد که تا پایان از آن دفاع خواهد کرد.
بروتر گفت: سیگنال این بود که ما قطعاً موافقت خواهیم کرد که روسیه برای توافق باز است. واقعیت این است که طرف مقابل آماده نیست. روسیه از همان ابتدا می خواست مذاکره کند، اما این که اتفاق نیفتاد تقصیر ما نیست.
تاکر کارلسون روزنامه نگار آمریکایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2024
انتشار مصاحبه کارلسون با پوتین ضربه ای به روس هراسی در آمریکا خواهد بود
به گفته این کارشناس، این دقیقا همان چیزی است که پوتین می خواست در مصاحبه خود با کارلسون بیان کند. روسیه حتی زمانی که کلینتون رئیس جمهور بود و 20 سال از آن گذشت پیشنهاد مذاکره داد، اما به دلایلی هیچ کس به این موضوع توجه نکرد.
پوتین در گفتگو با کارلسون گفت که سرویس های اطلاعاتی فدراسیون روسیه و ایالات متحده در حال بررسی موضوع آزادی ایوان گرشکویچ، روزنامه نگار آمریکایی هستند. رهبر روسیه احتمال اینکه این روزنامه‌نگار به وطن خود ختم شود را رد نکرد، اما تاکید کرد که حل این مشکل 'با حرکت متقابل شرکای ما' امکان پذیر است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала