انتشار مصاحبه کارلسون با پوتین ضربه ای به روس هراسی در آمریکا خواهد بود

© AP Photo / Richard Drewتاکر کارلسون روزنامه نگار آمریکایی
تاکر کارلسون روزنامه نگار آمریکایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2024
اشتراک
مصاحبه تاکر کارلسون روزنامه نگار آمریکایی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه "بزرگترین ضربه" به روس هراسی است که در جامعه آمریکا نفوذ کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، این نظر توسط اسکات ریتر، افسر سابق اطلاعات نظامی ایالات متحده در مقاله ای در وب سایت Scottritterextra بیان شد.
او نوشت: "این امر روس هراسی در آمریکا را تا هسته آن متزلزل خواهد کرد و در نتیجه امیدواریم زمینه را برای بحث گسترده‌تر در مورد روابط آمریکا و روسیه فراهم کند که می‌تواند آمریکا را از مسیر مناقشه خارج کند و احتمال جنگ هسته‌ای را از بین ببرد."
به گفته ریتر، روس هراسی لجام گسیخته امنیت ملی خود ایالات متحده را تهدید می کند، زیرا احساس کاذب خطر ایجاد می کند و آمریکا را مجبور به تشدید درگیری می کند.
این کارشناس معتقد است:" اگر مردم آمریکا امیدی به زنده ماندن در دهه آینده داشته باشند، باید یک پادزهر برای بیماری روس هراسی داشته باشند. به دست آوردن این پادزهر دشوار نیست: این پادزهر شامل حقیقت مبتنی بر واقعیت ها و درک واقع بینانه از دنیایی است که در آن زندگی می کنیم.
روزنامه نگار آمریکایی تاکر کارلسون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2024
تاکر کارلسون تاریخ و زمان انتشار مصاحبه خود با پوتین را اعلام کرد
به گفته ریتر، در شرایطی که اکثر رسانه های پیشرو آمریکایی "دیگر فاسد شده " و روس هراسی را ترویج می کنند، این مصاحبه تاکر کارلسون می تواند به چنین "پادزهری" تبدیل شود.
کارلسون روز سه شنبه در شبکه اجتماعی X در پس زمینه برج های کرملین و کلیسای جامع مسیح منجی پیامی ویدیویی منتشر کرد که در آن اعلام کرد به زودی با رئیس جمهور روسیه مصاحبه خواهد کرد. به گفته این روزنامه نگار، وی قصد داشت جنین مصاحبه ای انجام دهد زیرا آمریکایی ها مطلقاً از آنچه در روسیه و اوکراین رخ می دهد بی اطلاع هستند. مصاحبه با رئیس جمهور روسیه 9 فوریه ساعت 2 و 30 بامداد به وقت تهران منتشر می شود.
کارلسون که محبوب ترین روزنامه‌نگار آمریکایی است، در آوریل 2023 با سر و صدای زیاد از شبکه تلویزیونی فاکس نیوز اخراج شد. او در برنامه خود درX اظهار داشت که آنها در تلاشند تا سیاستمداران آمریکایی را که علیه ادامه حمایت از اوکراین صحبت می کنند، با متهم کردن به داشتن ارتباط با روسیه ساکت کنند.
روز چهارشنبه، این واقعیت که مصاحبه کارلسون با پوتین انجام شد، توسط سخنگوی مطبوعاتی رهبر روسیه، دیمیتری پسکوف تایید شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала