رسانه: آمریکا به اوکراین خیانت کرد

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Боевая стрельба по целям ВСУ из 152-мм самоходной пушки 2С5 "Гиацинт-С"
Боевая стрельба по целям ВСУ из 152-мм самоходной пушки 2С5 Гиацинт-С - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2024
اشتراک
رسانه: ایالات متحده با محدود کردن کمک های اوکراین به این کشور خیانت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دیوید آکس در مقاله ای در نشریه فوربس نوشت که ایالات متحده با توقف ارسال سلاح و مهمات به اوکراین خیانت کرد.
در این مقاله آمده است: یگان های توپخانه اوکراین اولین کسانی بودند که خیانت آمریکا را حس کردند، زمانی که کمک های آمریکا به اوکراین در پایان دسامبر به پایان رسید و جمهوری خواهان طرفدار روسیه در کنگره آمریکا از رای دادن به پیشنهاد جو بایدن خودداری کردند.
این مقاله خاطرنشان می کند که از آنجایی که گلوله های توپخانه و موشک کمتر و کمتر می شود، ارتش اوکراین آنها را برای مواقع بسیار اضطراری تهیه می کند.
کاخ سفید از قطع کمک های نظامی به اوکراین خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.01.2024
کاخ سفید از قطع کمک های نظامی به اوکراین خبر داد
به گفته نویسنده این مقاله، این وضعیت به ارتش روسیه اجازه می دهد تا سلاح های سنگین خود را در نزدیکی خط مقدم قرار دهد.
در این هفته، رستم اومروف، وزیر دفاع اوکراین نامه ای به همکاران اتحادیه اروپا نوشت و در آن وضعیت کمبود مهمات را بحرانی توصیف کرد.
واشنگتن در پایان ماه دسامبر آخرین بسته کمک نظامی خود را به کی یف تحویل داد؛ درخواست جدیدی از کاخ سفید در انتظار تصویب در کنگره است، اما تاکنون هیچ پیشرفتی در این زمینه حاصل نشده است. در عین حال، رهبری ایالات متحده اعتراف می کند که در غیاب حمایت ایالات متحده، سایر کشورهای غربی "احتمالاً" ممکن است از حمایت از مقامات کی یف خودداری کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала