کاخ سفید از قطع کمک های نظامی به اوکراین خبر داد

© Sputnik / Mikhail Turgiev /  مراجعه به بانک تصاویر کاخ سفید از قطع کمک های نظامی به اوکراین خبر داد
کاخ سفید از قطع کمک های نظامی به اوکراین خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.01.2024
اشتراک
جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید در نشستی برای خبرنگاران گفت که ایالات متحده آمریکا دیگر نمی تواند به دلیل قطع تخصیص بودجه، کمک های نظامی به کی یف ارسال کند.
به گزارش اسپوتنیک، این سخنگوی دولت بایدن گفت: "ما آخرین بسته (کمک به اوکراین) را که برای آن بودجه داشتیم، از منابع موجود خود صادر کردیم."
به گفته کربی، تخصیص بودجه بیشتر برای کی یف کاملاً به کنگره بستگی دارد.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید گفت: "کمک هایی که ما ارائه می کردیم متوقف شده است".
Ударный вертолет Ка-52 возвращается после выполнения боевой задачи в зоне проведения специальной военной операции - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.01.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
حمله بالگردهای روسی به نیروها و تجهیزات ارتش اوکراین + ویدئو
رسانه های غربی به طور فزاینده ای می نویسند که ایالات متحده و اتحادیه اروپا از درگیری اوکراین خسته شده اند و حمایت از رژیم زلنسکی (رهبر اوکراین) در حال ضعیف شدن است. به گزارش شبکه تلویزیونی NBC، مقامات آمریکایی و اروپایی در حال حاضر با کی یف در مورد پیامدهای احتمالی مذاکرات صلح با روسیه، از جمله خطوط کلی از آنچه که اوکراین ممکن است برای دستیابی به توافق مجبور به صرف نظر از آن شود، گفتگو می کنند.
مسکو بارها اعلام کرده است که کمک‌های نظامی غرب برای کی یف هیچ عاقبت خوبی ندارد و فقط درگیری را طولانی‌تر می‌کند و محموله های سلاح های غربی، هدف قانونی برای ارتش روسیه می‌شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала