رئیس پارلمان کریمه غرب را به دست داشتن در حملات به شبه جزیره متهم کرد

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر یالتا - کریمه
یالتا - کریمه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.11.2023
اشتراک
در کریمه، غرب به دست داشتن در حملات به شبه جزیره متهم شد
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر کنستانتینوف، رئیس پارلمان کریمه، گفت که متخصصان و مربیان نظامی غربی در تلاش‌های نظامیان اوکراینی برای حمله به کریمه مشارکت داشتند.
نیروهای اوکراینی اخیراً تلاش های سیستماتیکی برای حمله به کریمه با هواپیماهای بدون سرنشین و موشک انجام داده اند. همه حملات دفع می شوند. وزارت دفاع روسیه روز جمعه گزارش داد، یک روز قبل، سامانه‌های پدافند هوایی روسیه 13 پهپاد اوکراینی را بر فراز کریمه سرنگون کردند.
کنستانتینوف به اسپوتنیک گفت: "همه اینها اقدامات خودجوش نیست، بلکه بخشی از اجرای یک طرح بسیار خاص است. توسعه و اجرای آن در ستاد عملیاتی انجام می شود که توسط متخصصان و مربیان نظامی غربی هماهنگ می شود. البته درصد کمی از اوکراینی ها هستند. این سیستم بدون تامین تسلیحات و فناوری‌های نظامی از سوی کشورهای جمعی غرب، نقش تعیین‌کننده‌ای در این ستاد دارند.
به نظر او، زلنسکی به عنوان یک فرد غیرنظامی، مستقیماً در اتخاذ چنین تصمیماتی دخالت ندارد.
کنستانتینوف گفت: "وظیفه او متفاوت است: او فضای عمومی روس هراسی را در قلمرو اوکراین سابق هماهنگ می کند. و این به معنای آسیب رساندن به مردم از جمله غیرنظامیان، کودکان و افراد مسن است. این طبیعت جهنمی آنهاست. بنابراین زلنسکی نمی تواند به سرعت این حملات را هدایت کند، اما مسئولیت کامل سیاسی آنها بر عهده اوست.
کرملین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.11.2023
"بیدار شوید!": بیانیه غیرمنتظره فرانسه درباره روسیه
دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه پیشتر اعلام کرده بود که حمله احتمالی به کریمه به معنای تشدید درگیری خواهد بود و از کی‌یف خواست تا درک کند که چنین حملاتی با استفاده از هر نوع سلاحی با "تقابل اجتناب‌ناپذیر" مواجه خواهد شد. در کریمه، نقشه های کی یف برای حمله توسط غرب یک ماجراجویی نامیده شد؛ این به یک تراژدی عظیم برای اوکراین تبدیل خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала