"بیدار شوید!": بیانیه غیرمنتظره فرانسه درباره روسیه

© Sputnik / Natalia Seliverstovaکرملین
کرملین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.11.2023
اشتراک
فیلیپو سیاستمدا ر فرانسوی خواستار فراموشی زلنسکی و آغاز گفتگو با روسیه شد.
به گزارش اسپوتنیک، فلوریان فیلیپو، رهبر حزب میهن پرستان فرانسه در شبکه اجتماعی ایکس گفت: غرب باید پیروی از ناتو را متوقف کند و شروع به احیای روابط با روسیه کند.
او پیشنهاد کرد: بیایید کسانی نباشیم که افسانه های ناتو را باور می کنند و بالاخره بیدار شویم! بیایید با روسیه گفتگو کنیم، بیایید زلنسکی را فراموش کنیم و به پیروزی صلح کمک کنیم!
علاوه بر این، وی افزود، ایالات متحده و آلمان می خواهند هر چه زودتر به بازارهای روسیه بازگردند.
پیش از این روزنامه بیلد به نقل از یک مقام ناشناس گزارش داده بود که آمریکا و آلمان قصد دارند اوکراین را برای آغاز مذاکرات با روسیه تحت فشار قرار دهند. همانطور که همکار نشریه تصریح کرد، در صورت شکست، این کشورها نوعی طرح B دارند که باید به نتایج مشابهی منجر شود.
روسیه بارها آمادگی خود را برای مذاکره اعلام کرده است، اما مقامات کی یف ممنوعیتی را در سطح قانونگذاری برای آنها وضع کرده اند. به گفته ولادیمیر پوتین، مسکو هرگز مخالف حل مناقشه از طریق راه‌های مسالمت‌آمیز نبوده، بلکه با تضمین امنیت خود همراه است.
دیوید آراخامیا رهبر حزب خدمتگذار مردم در پارلمان اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.11.2023
رهبر یک حزب پارلمانی اوکراین: انگلیس باعث ادامه جنگ در اوکراین شد!
همانطور که نیکولای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه خاطرنشان کرد، اوکراین آماده صلح با روسیه بود، پیشنهادهای کتبی ارائه کرد و مسکو اصولاً آنها را تأیید کرد، اما تحت فشار ایالات متحده، مقامات کی یف عقب نشینی کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала