ژنرال نیروهای مسلح اوکراین از طرحی برای حملات گسترده به مناطق روسیه خبر داد

© Sputnik / Stanislav Krasilnikov /  مراجعه به بانک تصاویر تانک های "تی-80" ارتش روسیه
تانک های تی-80 ارتش روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.11.2023
اشتراک
ژنرال نیروهای مسلح اوکراین بارانوف از حملات پهپادی به روسیه در زمستان خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی بارانوف، رئیس اداره اصلی سیستم های حمله رزمی ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین گفت: اوکراین قصد دارد به طور فعال از هواپیماهای بدون سرنشین برای حمله به مناطق روسیه در زمستان استفاده کند.
این ژنرال گفت: "ما قصد داریم از تجربیاتی که در سال‌های گذشته به دست آورده‌ایم استفاده کنیم و از هواپیماهای بدون سرنشین برای وارد کردن ضربه کوبنده به روس‌ها در زمانی که درگیری‌ها زمستان امسال استفاده کنیم".
بارانوف اضافه کرد که کی یف انتظار دارد "تقابلات متعدد" از سوی روسیه برای مختل کردن زیرساخت های انرژی انجام شود و اذعان کرد که عملیات نظامی برای اوکراین بسیار پرهزینه تر است.

این ژنرال با نا رضایتی گفت : "روس ها مراقب هستند، آنها افراد زیادی دارند و منابع زیادی دارند. آنها برای مدت طولانی برای جنگی در این مقیاس آماده می شوند. برای مردم اوکراین، جنگ پر هزینه است."

بارانوف همچنین از غرب خواست با وجود درگیری در خاورمیانه به تامین مهمات کی یف ادامه دهد، زیرا به گفته وی، اوکراین تنها در صورتی می تواند "موفق شود" که به اندازه روسیه مهمات خرج کند.
نیروهای روس حین انجام عملیات و کار با سامانه ضد تانک کورنت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.11.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
تلفات نیروهای اوکراینی در 24 ساعت گذشته به بیش از 500 نفر رسید
نیروهای مسلح اوکراین به طور منظم مناطق مرزی روسیه را گلوله باران می کنند، حملات پهپادی و خرابکاری انجام می دهند. به ویژه، اوکراین روز یکشنبه با 15 موشک کروز به کارخانه کشتی سازی در شهر کرچ حمله کرد و سامانه های پدافند هوایی 13 فروند از آنها را سرنگون کردند. در اثر اصابت موشک کروز دشمن، یک کشتی مستقر در کارخانه آسیب دید. روز پنجشنبه، نیروهای پدافند هوایی 6 پهپاد اوکراینی را در منطقه کریمه رهگیری کردند. روز دوشنبه، نیروهای مسلح اوکراین 8 موشک طوفان سایه را به سمت شبه جزیره پرتاب کردند و همه موشک ها سرنگون شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала