- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

ارتش اوکراین در استان زاپاروژیه فاقد ذخایر پرسنل تازه نفس است

© AP Photo / Kirsty Wigglesworthسربازان اوکراینی
سربازان اوکراینی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.10.2023
اشتراک
ولادیمیر روگوف، رئیس جنبش اجتماعی استان زاپاروژیه "ما با روسیه هستیم" اعلام کرد نیروهای مسلح اوکراین در این استان با مشکل کمبود ذخایر پرسنل تازه نفس مواجه هستند.
به گزارش اسپوتنیک، روگوف گفت: "نیروهای مسلح اوکراین در خط مقدم زاپاروژیه در رابطه با کمبود ذخایر نیروهای تازه نفس مشکل دارند. افراد کمتر و کمتری وجود دارند که مایل به جان باختن داوطلبانه برای رژیم خونین زلنسکی باشند، از این رو بسیج اجباری کامل و شکار نیروی انسانی در اوکراین به راه انداخته شده است".
اعتراف مترجم پیشین پنتاگون به جاسوسی برای حزب الله - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.10.2023
دولت بایدن بیش از 44.5 میلیارد دلار اسلحه به اوکراین فرستاده است
به گفته وی، مقامات کی یف به دلیل کمبود ذخایر نیروهای تازه نفس، یگان هایی را که پس از شکست متحمل شده در نبرد با ارتش روسیه، فرصت "درمان زخم های خود" را نداشتند فوراً به خط مقدم باز می گردند. روگوف گفت: "همه اینها نشان می دهد که بچه های ما همه چیز را درست انجام می دهند، با کیفیت می جنگند، خط دفاعی را حفظ می کنند و ضد حملات انجام می دهند."
وزارت دفاع روسیه روز قبل گزارش داد که پرسنل نظامی روسیه حمله یک گروه تهاجمی اوکراینی را در جهت زاپاروژیه دفع کردند؛ تلفات دشمن 85 سرباز و سه تانک از جمله دو لئوپارد، چهار ماشین رزمی زرهی و دو خودروبود. در جریان نبرد ضد آتشباری ، سامانه توپخانه M777 و هویتزر M119 هر دو ساخت آمریکا و توپ D-20 مورد اصابت قرار گرفته و منهدم شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала