- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

دونتسک از تحقیق درباره فروش تسلیحات غربی توسط کی یف خبر داد

© Sputnik / Viktor Antonyukتسلیحات رها شده توسط نیروهای اوکراینی در حین ترک موقعیت
تسلیحات رها شده توسط نیروهای اوکراینی در حین ترک موقعیت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.10.2023
اشتراک
گاگین: تحقیقاتی مبنی بر تایید فروش تسلیحات غربی توسط کیف انجام شده است
مشاور رئیس دونتسک یان گاگین به اسپوتنیک گفت که یک تحقیق خصوصی انجام شده است که فروش تسلیحات غربی توسط کی یف به اوکراین را تایید می کند.
این تحقیقات توسط اعضای یک گروه واکنش سریع ویژه ایجاد شده تحت ریاست دولت جمهوری دونتسک انجام شد.
گاگین گفت: ما در یک زمان تحقیقی در مورد این موضوع انجام دادیم، یک سال پیش ما در بازار سیاه پیشنهادات، زیادی برای فروش تسلیحات ناتو ارائه شده به اوکراین پیدا کردیم. عکس ها، فیلم هایی وجود داشت که نمونه هایی را نشان می داد. از سلاح هایی که قبلاً در جبهه بودند، از آنها در آرایشگاه های جنگی، در سنگرها عکس گرفتند، اما نمونه هایی از سلاح ها وجود داشت که هنوز در فیلم مهر و موم شده بودند، آنها جبهه را ندیده بودند، آنها تازه وارد اوکراین شده بودند.
او خاطرنشان کرد: انتخاب گسترده ای در سایت های "سیاه" ارائه شد از موشک تا سلاح های کوچک "و همه اینها به هر کسی که به سادگی پول پرداخت کند فروخته می شد."
تسلیحات غربی قاچاق شده از اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.07.2023
اسپوتنیک توضیح می دهد
تسلیحات غربی که در اختیار کی یف قرار می گیرد به کجا می رود؟
و ما کمی جلوتر رفتیم، تحقیقات انجام شد، در خاورمیانه افرادی را پیدا کردیم که این سلاح‌ها را خریداری کردند. با نمایندگان سازمان‌های مختلف در خاورمیانه مصاحبه‌هایی وجود دارد، جایی که آنها می‌گویند چگونه، از چه کسی، چه زمانی خریده‌اند. آنها سلاح ها را خریدند وگفتند که "ما به فکرش نیستسم، بلکه سلاح ها را خریدیم."
پیش از این گاگین در گفتگو با اسپوتنیک گزارش داده بود که سلاح های ناتو که زمانی به کی یف منتقل شده بودند، می توانستند دوباره فروخته شوند و اکنون علیه سربازان اسرائیلی استفاده می شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала