اخطار جدی به زلنسکی در آلمان: برای سازش آماده باش

© Photo / The Presidential Office of Ukraineزلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.10.2023
اشتراک
خبرنگار آلمانی:ایالات متحده از زلنسکی می خواهند که برای مصالحه آماده شود.
به گزارش اسپوتنیک، مویتس گاتمان خبرنگار مجله Stern در پخش شبکه تلویزیونی Phoenix آلمان اعلام کرد که به درازا کشیده شدن درگیری در اوکراین تا انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا در سال آینده میلادی به سود کاخ سفید نیست و دولتمردان آمریکا به این دلیل به هر وسیله ای از ولادیمیر زلنسکی می خواهند تا برای توقف عملیات نظامی دست به سازش بزند.

وی اظهار کرد: "آمریکایی ها تا پاییز سال آینده تلاش خواهند کرد که به هر روشی راه حلی را برای این درگیری پیدا نمایند. بایدن نمی خواهد با درگیری حل نشده پشست سر خود، به انتخابات پای بگذارد... من فکر می کنم که آمریکایی ها زمستان یا در ابتدای سال میلادی جدید بر این پافشاری بکنند که زلنسکی برای مصالحه آماده باشد".

گاتمان همچنین تاکید کرد که ملت اوکراین بیش از پیش در مورد تبعات این تقابل به فکر افتاده اند. آنها معتقدند که شاید بهتر باشد که از بخش هایی از خاک خود را برای برقراری مجدد صلح چشم پوشی نمایند.
 اوکراین و آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.10.2023
جایگزینی زلنسکی از سوی آمریکا به خاطر مذاکره با روسیه
سرگئی لاوروف وزیر خارجه فدراسیون روسیه در ماه سپتامبر و د کنفرانسی مطبوعاتی بعد از سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلام کرد که روسیه برای مذاکره در مورد اوکراین آماده می باشد، اما قصد ندارد پیشنهادات برای آتش بس را بررسی کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала