مسکو: کی یف بدنبال صلح نیست و به ادامه جنگ نیاز دارد

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства иностранных дел РФ
Здание Министерства иностранных дел РФ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.10.2023
اشتراک
وزارت خارجه روسیه: کی یف بدنبال برقراری صلح نیست و به ادامه درگیری نیاز دارد.
به گزارش اسپوتنیک، کنستانتین وارانتسوف معاون رئیس هیات فدارسیون روسیه در نشست کمیته اول مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلام کرد که رژیم کی یف بدنبال برقراری صلح نیست و تنها خواهان ادامه بیشتر درگیری می باشد.

وارانتسوف تاکید کرد: "سخنرانی عضو هیات اوکراین بار دیگر تنها تمامی ریاکاری این رویکرد و سیاست را تایید می کند که در کی یف پیش گرفته شده است. این سخنرانی به وضوح نشان می دهد که رژیم کی یف به دنبال هیچ صلحی نیست و تنها مایل به ادامه بیشتر درگیری، به تهمت زنی بیشتر به روسیه بدون جستجوی راه های خروج به سمت حل و فصل این بحران می باشد".

این دیپلمات افزود: "به همین دلیل ما می خواهیم از این عضو هیات اوکراین بخواهیم که این را به پایتخت خود گزارش دهد – به وضوح و با درک کامل آن جنایاتی که رژیم کی یف صورت می دهد، را به رسمیت بشناسد".

به گفته وی، "فاز به رسمیت شناختن مشکل – مسیری به سوی التیام آن است".
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова на пленарной сессии Борьба за цифровой суверенитет - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.09.2023
زاخارووا به اسپوتنیک: کی یف تنها در ظاهر تمایل به صلح دارد
مسکو بارها اعلام کرده که برای مذاکره آماده است، اما کی یف ممنوعیتی را در سطح قانونگذاری برای آنها وضع کرده است. غرب مدام از روسیه برای مذاکره دعوت می کند، اما در عین حال امتناع دائمی کی یف از شرکت در گفتگو را نادیده می گیرد. پیش از این، کرملین اعلام کرده بود که در حال حاضر هیچ پیش نیازی برای تغییر وضعیت اوکراین به سمت مسالمت آمیز وجود ندارد؛ اولویت مطلق روسیه دستیابی به اهداف عملیات نظامی ویژه خود است؛ در حال حاضر این موضوع تنها از طریق ابزار نظامی امکان پذیر است. همانطور که کرملین اعلام کرد، شرایط در اوکراین می تواند به سمت مسالمت آمیز حرکت کند، مشروط بر اینکه وضعیت واقعی و واقعیت های جدید در نظر گرفته شود؛ همه خواسته های مسکو به خوبی شناخته شده باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала