فرجه جدید 6 تا 8 هفته ای آمریکا به ضد هفته اوکراین

© AP Photo / LibkosУкраинские военнослужащие на линии фронта. Архивное фото
Украинские военнослужащие на линии фронта. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.10.2023
اشتراک
کاخ سفید معتقد است که کی یف 6 تا 8 هفته برای ضد حمله در اختیار دارد.
به گزارش اسپوتنیک، جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید روز سه شنبه اعلام کرد که 6 تا 8 هفته دیگر برای اوکراین باقی مانده است تا پیش از آغاز فصل سرما به تلاش خود برای ضد حمله علیه روسیه ادامه دهد.

وی در کنفرانسی مطبوعاتی اظهار کرد: "شرایط آب و هوایی دوست ما نمی باشد. 6 تا 8 هفته تا قبل از لحظه ای که شرایط امور سخت شوند، برای ما باقی مانده است".

کربی افزود که نزدیک شدن فصل سرما به اهمیت حمایت فوری کنگره از اختصاص منابع برای کمک به کی یف، اشاره می کنند.
Украинский военнослужащий на линии фронта. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.09.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ضد حمله جدید اوکراین علیه روسیه برنامه ریزی شد
ضدحمله اوکراین در روز 4 ژوئن آغاز شد و سه ماه بعد، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه اظهار داشت: "ضد حمله" کی یف نه تنها متوقف شده بلکه شکست خورده است." به گفته وی، اوکراین در تلاش برای "دستیابی به نتیجه به هر قیمتی"، 71.5 هزار پرسنل نظامی خود را از دست داد و گویی "اینها آدم نبودند". به گفته سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه ، نیروهای مسلح اوکراین در هیچ یک از مناطق به اهداف خود نرسیدند. داغ ترین منطقه در نزدیکی روستای کوچک رابوتینو در استان زاپاروژیه است که اوکراین تیپ هایی را با آموزش غربی از ذخیره استراتژیک وارد میدان جنگ کرد.
در میان 18 هزار واحد از تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین که منهدم شده‌اند، تانک‌های لئوپارد آلمانی، تانک‌های AMX فرانسوی، حداقل یک انگلیسی چلنجر 2 و خودروی های جنگی برادلی آمریکایی است قرار بود نیروی اصلی حمله نیروهای مسلح اوکراین باشند بود و در مجموع 543 تانک منهدم شده است. رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد اکنون "به زیبایی می سوزند". در این شرایط ایالات متحده اعلام کرد که ضد حمله اوکراین برای "ماه های بسیار بیشتری" ادامه خواهد داشت و شروع به تامین مهمات خوشه ای برای نیروهای مسلح اوکراین کرد. پوتین به نوبه خود خاطرنشان کرد که عرضه مهمات خوشه ای چیزی را در میدان جنگ برای نیروهای مسلح اوکراین تغییر نداد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала