گزارش و تحلیل

جایگاه بندر آستاراخان روسیه در توسعه روابط تهران و مسکو + ویدئو

© Sputnik / Sergey Smirnov /  مراجعه به بانک تصاویر کشتی ایرانی به گل نشسته در نزدیکی آستاراخان پس از رفع این وضعیت به حرکت به سمت مقصد ادامه داد
کشتی ایرانی به گل نشسته در نزدیکی آستاراخان پس از رفع این وضعیت به حرکت به سمت مقصد ادامه داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.09.2023
اشتراک
اختصاصی
کارشناس : شهر آستاراخان ظرفیت بالای توریستی اقتصادی تزانزیتی دارد.
روح‌ الله مدبر دکتری روابط بین الملل در ویدئوی اختصاصی برای اسپوتنیک از شهر آستاراخان روسیه در خصوص اهمیت آستاراخان در توسعه روابط ایران و روسیه تصریح کرد: «شهر آستاراخان ظرفیت بالای توریستی اقتصادی تزانزیتی دارد. کشتی های کروز روسی به سن پترزبورگ که فاصله زیادی دارد، می روند».
Эксклюзивная выставка иранских товаров в Москве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.08.2023
امضاء سند همکاری‌های ایران و روسیه در حوزه استاندارد

این کارشناس تاکید کرد: "آستاراخان برای توسعه همکاری سیاسی اقتصادی فرهنگی بین ایران و روسیه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. آستاراخان دارای ۱۴ بندر است که به توسعه ترانزیتی روسیه با کشورهای ساحلی کمک بسیاری می کند و‌فرصت ویژه اقتصادی برای کشورهای حوزه کاسپین ایجاد می کند".

شایان ذکر است که هشتمین مجمع رسانه ای کاسپین با محوریت توجه به دیپلماسی عمومی نوین و رسانه های اجتماعی ، در تاریخ 18 و 19 سپتامبر در شهر آستراخان روسیه برگزار می شود. خبرنگاران و اهالی رسانه از کشورهای حاشیه ای دریای خزر در شهر بندری آستاراخان دیپلماسی نوین و نقش تحلیلگران مستقل ، روزنامه نگاران، پژوهشگران، فعالان فضای مجازی را مورد بررسی و همفکری قرار می دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала