نگاه ویژه اسپوتنیک

اشتون سیریلو، زامبی آمریکایی و سخنگوی جبهه شیطانی

© AP Photo / Andrew Kravchenkoپیش بینی بدتر شدن اوضاع اوکراین در زمستان
پیش بینی بدتر شدن اوضاع اوکراین در زمستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.09.2023
اشتراک
این روزها نظام بین الملل در هر ساعت، شاهد نوع جدیدی از فاشیسم توسعه یافته و نفرت پراکنی همراه با اوج توحش توسط عناصر رژیم مافیایی کی یف و عروسکان خیمه شب بازی کاخ سفید و باکینگهام است.
در حالی که فرقه تبهکار رژیم کی یف با دریافت میلیاردها دلار پول، تجهیزات، نیرو، لجستیک و... در ضد حمله تخیلی و عده داده شده علیه سرزمین های تاریخی روسیه شکست فاحش و مفتضحانه ای خورده و رسما ناتوانی ماشین رزم ناتو در برابر ارتش فدراسیون روسیه به جهانیان به نمایش گذاشته شده، مقامات رژیم کی یف به علت فشار ها و مشکلات فراوان حاصل از این شکست ها تعادل روانی و طبیعی خود را بیشتر از دست داده اند و روزانه ذات فاشیستی خود را برای نظام بین الملل بیشتر عیان می نمایند.

در همین راستا، اشتون_سیریلو،عنصردوجنسه آمریکایی، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح اوکراین، که تمامی دوره های جنگ روانی و عملیات رسانه ای خود در کنار آموزشهای فنی جنگی را در آمریکا و تحت نظارت سازمان اطلاعات آمریکا ( سیا) و همچنین معاونت جنگ روانی و تبلیغاتی پنتاگون گذرانده، در کمتر از چند ماهی که از دوره مسئولیت سخنگویی نیروهای مسلح اوکراین او می گذرد، تعادل و ثبات خود را از دست داده و در گفتگوی اخیرش رسما ابعاد جدیدی از خوی تروریستی و فاشیستی رژیم نئونازی کی یف و ناتو را افشا کرده.

البته جای تعجب ندارد در رژیم کی یف یک دوجنسه امریکایی سخنگوی ارتش شود چرا که امروز همه غرب و ناتو در برابر روسیه به جنگ می پردازند و البته همگی شکست فاحشی متحمل شده اند.
اشتون- سیریلو، اخیرا در ویدئویی علنا و بر خلاف تمامی کنوانسیون های حمایت و حفاظت از حقوق خبرنگاران و روزنامه نگاران، به صورت مستقیم خبرنگاران، روزنامه نگاران و ارباب جرایدی که در حمایت از روسیه و افشای نقش و جنایات رژیم کی یف و ناتو قلم می زنند را تهدید به قتل با روشهای وحشیانه همانند زامبی ها نموده است.
Председатель Всероссийской политической партии Родина Алексей Журавлев на съезде партии в Москве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.09.2023
زامبی آخرالزمانی و شیطان منحرف: پاسخ روسیه به تهدید اوکراین علیه رسانه های روسیه + ویدئو

در همین راستا تعبیر درست زامبی آخر الزمانی، که خانم ماریازاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه برای او به کار بردند، بیانگر بُعد مهمی از عناصر مرتبط با جبهه فاشیستی مستقر در اوکراین تحت پرچم ناتو و آمریکا است.

در این راستا ذکر چند نکته بسیار مهم که نمایان می نماید رژیم کی یف، مصداق بارز جبهه شیطانی است بسیار ضروری و حائز اهمیت است.
1. زلنسکی در راستای جلب حمایت از غرب نه تنها روند به رسمیت شناخته شدن همجنسگرایی در اوکراین را تسریع و تسهیل نمود بلکه در تیرماه سال جاری پار را فراتر نهاده و همجنسگرایی برای کودکان را نیز به رسمیت شناخت.
2. بخش قابل توجهی از نیروهای مزدور خارجی که از کشورهای مختلف در کنار نئونازی های رژیم کی یف و ناتو علیه روسیه در حال جنگ هستند، عوامل همجنسگرایی می باشند که رسما دارای پرچم معروف رنگین کمان همجنسگرایی و نماد و نشان های آن بر روی یونیفورمهایشان می باشند و گردانهایهمجنسگرا در اوکراین به تفکیک ساماندهی و پشتیبانی می گردند.
3. تا کنون چندین ویدئو از سوی وزارت دفاع اوکراین در تجلیل از گردان همجنسگرایان چند ملیتی و نئونازی در رسانه های اوکراینی و اروپایی و به منظور کسب رضایت مقامات غربی منتشر گردیده
4. از همان دوران که زلنسکی در نقش بازیگر طنزهای مستهجن و مبتذل و فیلم های شبه پورن، به بازی می پرداخت و گاها در برخی از فیلم ها،زلنسکی و بازیگران مرد کاملا و صد درصد عریان به نمایش و رفتارهای همجنسگرایانه مشغول بودند ، شائبه های رویکرد همجنسگرایی وی بیشتر عیان گردید لکن بعد از رسیدن او به مقام ریاست جمهوری اوکراین نخستین اقدامات زلنسکی در همین حوزه هویتی و شیطانی که مغایر با آموزه های همه ادیان الهی است شدیدا سوق پیدا نمود.
5. در مجموعه سریالی طنز کِوارتال که زلنسکی نقش محوری را بازی می نمود، یکی از مباحث تبلیغاتی در این مجموعه تلویزیونی حمله به بنیان های خانوادگی روسها و فرهنگ و هویت اصیل روسی بود و به عبارتی ماموریت اولیه زلنسکی تهاجم فرهنگی به اصالت و ریشه های روسی و تلاش برای اخلال در بنیان های خانوادگی و ترویج فحشا خصوصا همجنسگرایی بود، کمپین معروف ( نه به مسکویی ها) دقیقا با همین ماموریتِ حمله به اصالت های هویتی، مذهبی و دینی روسها ساماندهی گردیده بود.
6. در طول عملیات ویژه نظامی روسیه، بارها و بارها شاهد حملات موشکی نئونازی های رژیم کی یف به مساجد و کلیساها و هتک حرمت آنها بودیم ، همچنین اقدامات اخیر رژیم کی یف در حمله و توقیف کلیسای مهم لاورای کی یف- پچرسک و حبس متروپولیتن آن و ضرب و شتم زنان و سالخوردگان مذهبی ارتدوکس که برای دفاع از حرمت کلیسا تجمع نموده بودند و انواع هتاکی و فحاشینئونازی ها به آنها بخش دیگری از خوی شیطانی جبهه زلنسکی و هم پیمانانش را نمایان می نماید.
7. بی رحمی وصف ناشدنی فرماندهان نئونازی رژیم کی یف در حق نیروها و مجروحان خودشان و قاچاق اعزای بدن آنها برای غرب در کنار فروش کودکان به غرب و ... بخش دیگری از خوی پلید این جبهه شیطانی را نمایان می نماید که حتی گاهی غربی ها نیز از توصیف آن مات و مبهوت می مانند.
برلین واشنگتن لندن و پاریس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.09.2023
وابستگی به آمریکا علت بی تمایلی اروپا به صلح در اوکراین است
اما چرا سرکردگان رژیم کی یفتا این حد از روزنامه نگاران، مطبوعات و صاحبان قلمی که در حمایت از روسیه و بر حق بودن روسها در این نبرد با جبهه شیطانی ناتو، به انتشار حقایق می پردازند، کینه دارند و آنها را تهدید می دانند؟

دلیل اصلی آن به صورت خلاصه و کوتاه نقش مهم رسانه های مستقل از شبکه پروپاگاندای غرب در افشای ماهیت واقعی و فاشیستی رژیم نئونازی کی یف و اربابان آمریکایی آنها است، به عبارتی غرب شدیدا از اثر گذاری مثبت انتشار اخبار دقیق از ماهیت واقعی فرقه تبهکار حاکم در کی یف شدیدا نگران است و تلاش می نماید با ترور، تهدید، ارعاب و... روش های مختلف در کنار سایر اقدمات سانسوری رسانه های روسی، مانع گردش آزاد اطلاعات گردد.

شرایط فعلی حاکم در نظام بین الملل بیانگر ایجاد یک قطب شیطانی که با حمایت و پشتوانه ناتو و آمریکا خط بطلان بر همه کنوانسیون ها، قوانین عرف در نظام بین الملل، اصول حقه دموکراسی و آزادی بیان و... کشیده و در کنار انجام همه جنایات جنگی و کودک کشی در مناطق غیر نظامی و مسکونی با انواع بمب های میکروبی، خوشه ای، اورانیومی به صورت آزادانه و در مقابل چشمان جامعه جهانی به نسل کشی مشغول است ، همانطور که خانم زاخاروا اشاره نمود مشابه شرایط آخر الزمان است و البته طبق همین اوصاف و شواهد،زلنسکی و حامیانش را می توان دجال های آخر الزمان نامید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала