انتظار اوکراین برای دریافت کمک های بیشتر در ماه سپتامبر

رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی
رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.08.2023
اشتراک
رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که کشورش انتظار دریافت کمک های بیشتر نظامی در ماه سپتامبر را دارد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که در ماه سپتامبر بسته های جدید کمک نظامی به کی یف اختصاص یابند.

وی در کانال تلگرامی خود با تاکید بر اینکه "به هر یک از شرکا در خصوص نیازمندی ها اطلاع رسانی شده و انتظار حل آنها را داریم"، نوشت: "هم اکنون مشغول به آماده سازی یک سپتامبر پر قدرت برای اوکراین شده اند. پویایی بین المللی ما نسبت به این هفته ها کمتر نخواهد شد. بسته های دفاعی جدید برای نظامیان اوکراینی. توپخانه، تجهیزات زرهی، پدافند ضد هوایی و موشک ها، تجهیزات مین روبی".

به گفته وی، مذاکره در مورد جذب کشورها به اعطای ضمانت های امنیتی برای اوکراین نیز در برنامه ها قرار دارند.

زلنسکی افزود: "مشارکت اوکراین در مجامع بین المللی و بویژه در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد را آماده می کنیم. نشست بعدی آقایان و خانم های اول - "قدرت نرم" اوکراین را تقویت می کنیم. امنیت غذایی جهان – اولویت غیر قابل تغییر است. در طول هفته – چند جلسه در مورد این موضوعات".

ولودیمیر زلنسکی، رهبر اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.08.2023
زلنسکی: اروپا چهار بسته کمک نظامی جدید به اوکراین ارائه خواهد کرد
روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. لاوروف خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала