نمایش خودرو زرهی بریتانیایی به غنیمت گرفته شده در مسکو + ویدئو

© AFP 2023 / Alexander NemenovБританский бронеавтомобил Husky TSV на выставке трофейной техники на "Армии-2023" в Конгрессно-выставочном центре "Патриот"
Британский бронеавтомобил Husky TSV на выставке трофейной техники на Армии-2023 в Конгрессно-выставочном центре Патриот - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.08.2023
اشتراک
در پارک "پاتریوت"در حاشیه شهر مسکو از یک غنیمت جنگی بریتانیایی جدید رونمایی شد.
به گزارش اسپوتنیک، روز شنبه در پارک «پاتریوت» در نزدیکی شهر مسکو که در آن نمایشگاه «آرمیا - 2023» در حال برگزاری می باشد، یک خودروی زرهی پیاده نظامی Husky تولید بریتانیا به نمایش گذاشته شد.
این خودرو زرهی در جریان آزادسازی روستای نودونتسکایه در جمهوری خلق دونتسک توسط نظامیان روسیه به غنیمت گرفته شده است.
این خودروی نظامی که می بایست به نیروهای اوکراینی خدمت می کرد، از امروز و جهت نمایش به میهمانان این نمایشگاه در پارک «پاتریوت» مستقر شده است.
لندن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.08.2023
سفیر روسیه در لندن: بریتانیا هیچ طرح صلحی در اوکراین را در نظر نمی گیرد
شایان ذکراست که روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала