دومای دولتی روسیه: ما از مکانیزم کودک ربایی اوکراین آگاه هستیم

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر کودک ربایی در اوکراین
کودک ربایی در اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.08.2023
اشتراک
کوزنتسوا، نماینده دومای دولتی روسیه: روسیه از مکانیسم‌های ربودن کودکان در کوپیانسک آگاه است.
به گزارش اسپوتنیک، آنا کوزنتسوا، نایب رئیس دومای دولتی روسیه و رئیس مشترک کمیسیون پارلمانی برای بررسی جنایات علیه کودکان در اوکراین، در کانال تلگرامی خود گفت که مکانیزم های ربودن کودکان در کوپیانسک مشخص شده است.
او نوشت: در کوپیانسک، اوکرونازی‌ها به طور فعال شروع به سرقت کودکان، به زور از خانواده‌هایشان می‌گیرند، و آنها را به سمتی نامعلوم می‌برند.
آنا کوزنتسوا: کمیسیون پارلمانی ما برای بررسی اقدامات جنایتکارانه رژیم کی یف علیه کودکان زیر سن قانونی، مکانیسم‌های کار آنها را می‌داند.
وی خاطرنشان کرد که کارمندان یک انجمن خصوصیبا نام "فرشتگان سفید" به خانه‌ها می‌روند و کودکان را می‌برند، در حالی که پلیس پدران را به جبهه می‌برد و در نتیجه توانایی محافظت از خانواده و فرزندان خود رااز دست می دهند و سپس انجمن "نجات اوکراین" بچه ها را دوباره به اروپا می فروشد.

کوزنتسوا نوشت: اکنون نازی‌ها دوباره این الگوریتم را به کار گرفته‌اند و آنها توسط شرکت های خصوصی مختلف بریتانیایی و آمریکایی تحت پوشش قرار می‌گیرند، که ردپای آنها را در جنایات مشابه در سوریه، عراق، لیبی، اتیوپی دیده‌ایم.

Ребенок перед посадкой на спецборт МЧС РФ, который отправляется с Юго-Востока Украины в Москву - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.07.2023
شکنجه کودکان در دانباس توسط نظامیان اوکراینی
او ابراز امیدواری کرد که سازمان‌های بین‌المللی فوراً اقدامات خود را آغاز کنند، زیرا اعلامیه حقوق کودک بیان می‌کند که "کودک باید تحت هر شرایطی جزو کسانی باشد که ابتدا از حمایت و کمک برخوردار می‌شوند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала