شکنجه کودکان در دانباس توسط نظامیان اوکراینی

© Sputnik / Sergey PivovarovРебенок перед посадкой на спецборт МЧС РФ, который отправляется с Юго-Востока Украины в Москву
Ребенок перед посадкой на спецборт МЧС РФ, который отправляется с Юго-Востока Украины в Москву - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.07.2023
اشتراک
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد اعلام کرد که نظامیان اوکراینی کودکان را در دانباس تحت شکنجه قرار داده اند.
واسیلی نبنزیا نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل متحد روز چهارشنبه در نشست شورای امنیت این سازمان با موضوع مسئله کودکان در درگیری های نظامی اعلام کرد که نظامیان اوکراینی از گردان های نازی "تورنادو" و "آیدار"(این سازمان در فدراسیون روسیه افراطی و ممنوعه می باشد) به شکنجه و تحقیر کودکان در دانباس پرداخته اند.

وی تصریح کرد: "خشونت جنایتکاران رژیم کی یف از مرز خیال پردازی پیشی می گیرند. در یکی از مدارس شهر لیچانسک در جمهوری خلق لوگانسک جنگجویان گروهان معروف داوطلبان "تورنادو" یک مرکز شکنجه واقعی ایجاد کردند.کودکان را تحت شکنجه و تجاوز قرار دادند و همه چیز را روی ویدئو ضبط کردند. در شهری که نام صلح آمیز شاستیه (به معنای خوشبختی) را در جمهوری خلق لوگانسک دارد، با مشارکت رئیس یکی از مراکز تربیتی، آوردن دختران بی سرپرست برای گردان "آیدار" جهت تحقیر و ارضای امیال جنسی سازماندهی شد".

Ребенок с Юго-Востока Украины, прибывший на лечение в Москву  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.07.2023
نگاه ویژه اسپوتنیک
سوء استفاده نئونازی های اوکراین از کودکان

نبنزیا افزود: "از فوریه 2022 قلمرو جمهوری های خلق لوگانسک و دونتسک بیش ا 19 هزار بار تحت بمباران از جانب نیروهای مسلح اوکراین قرار گرفته اند. بیش از 5 هزار نفر از شهروندان غیر نظامی و از جمله 200 کودک کشته شده اند و چند هزار نفر و از جمله 300 کودک مجروح شده اند. در دانباس حدود 600 مرکز آموزشی و بیش از 150 مرکز درمانی تخریب و یا آسیب دیده اند. موارد مرگ و جراحات بدنی سنگین کودکان در نتیجه بمباران های نیروهای مسلح اوکراین در استان های زاپاروژیه، خرسون و نیز بلگوراد، بریانسک و کورسک به ثبت رسیده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала