- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

اذعان کارشناس آمریکایی به فرار وحشت زده نیروهای مسلح اوکراین در جمهوری خلق لوگانسک

© AP Photo / Michal DyjukУкраинские и польские солдаты на танке Leopard 2
Украинские и польские солдаты на танке Leopard 2 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.08.2023
اشتراک
رسانه: نیروهای مسلح اوکراین نمی توانند پیشروی سریع روسها در جمهوری خلق لوگانسک را متوقف کنند.
به گزارش اسپوتنیک، دیوید اکس تحلیلگری آمریکایی در مقاله ای اذعان کرد کرد که ارتش روسیه با ایجاد مشکلات جدی برای نیروهای مسلح اوکراین، به سرعت در بخش غربی جمهوری خلق لوگانسک در حال پیشروی می باشد.

در مقاله وی که در Forbes منتشر شده، گفته شده است: "اوکراینی ها با ناامیدی از توقف ضد حمله روسها، چند تیپ که جدید که از همه بهتر تجهیز شده اند را به محور کرمنایا منتقل کرده اند: تیپ 21 مکانیزه با ماشین های تولید سوئد و تیپ 44 با تجهیزات لهستانی".

به گفته اکس، کی یف دچار کمبود شدید توپخانه است که بصورت جدی بر قابلیت جنگی نظامیان اوکراینی ها ضربه می زند.
نیروهای مسلح اوکراین از تاریخ 4 ژوئن ضد حمله خود را در محورهای زاپاروژیه، جنوب دونتسک و آرتیومفسک با فرستادن بخش های آموزش دیده توسط ناتو نیروهای نظامی خود و تسلیحات تولید در غرب به میدان جنگ، آغاز کردند. با این وجود آنها تا کنون به هیچ توفیقی در هیچیک از محورهای فوق نائل نیامده و متحمل تلفات سنگینی شده اند.
Президент РФ В. Путин принял Главный военно-морской парад - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.08.2023
ضربه سخت پوتین به "دریاچه ناتو"
به گفته سرگئی شایگو وزیر دفاع فدراسیون روسیه، نظامیان روس در روزهای 26 و 27 ژوئیه حمله گسترده دشمن را در محور آرخوفسکی خنثی نمودند. به گفته وی، تلفات نیروهای مسلح اوکراین در آنجا بیش از 400 نظامی و بالغ بر 60 دستگاه از تجهیزات نظامی و از جمله سه تانک آلمانی Leopard و دو تانک فرانسوی بوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала