قابلیت خیره کننده تسلیحات روسیه در اوکراین باعث بهت در آمریکا شده است

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر برتری سوخو -57 در مقابل F-35 + فیلم
برتری سوخو -57 در مقابل  F-35 + فیلم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.08.2023
اشتراک
رسانه: جنگنده های سوخو-35 روسی نتایج خیره کننده ای را در اوکراین از خود به نمایش گذاشته اند.
به گزارش اسپوتنیک، یک نشریه آمریکایی با اشاره به قدرت جنگنده های سوخو-35 روسیه در اوکراین، اذعان کرد که این جنگنده های روسی اثرگذاری بالای خود را در تئاتر عملیات های نظامی اوکراین به اثبات رسانده اند.

در مقاله Military Watch آمده است: "سوخو- 35... در نبردهای بزرگ هوایی با جنگنده های نسل چهارم اوکراین شرکت کرده که در آنجا پیروزی های خیره کننده را بدست آورده است".

نویسنده این مقاله تاکید می کند که این هواپیماهای جنگی بیش از پیش توسط نیروی هوایی روسیه برای تامین سطح بالای برتری در آسمان استفاده می کند و به همین دلیل آنها نقشی کلیدی را در درگیری اوکراین بازی می کنند. در این مقاله اعتراف شده است که سوخو-35 در بسیاری زمینه ها کاملا قابل رقابت می باشد.
جنگنده روسی سوخو-35 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.07.2023
در نیروی هوایی اوکراین، جنگنده روسی سوخو-35 را یکی از بهترین هواپیماهای جنگی نامیدند
این نشریه توجهات را به این مهم جلب می کند که سوخو-35 قابلیت های به مراتب بیشتری را برای انجام جنگ رادیوالکترونیکی داشته و می تواند اهداف خود را در کوتاه ترین زمان تصویربرداری و تحلیل نماید.
سوخو-35 – جنگنده با قابلیت مانور فوق بالا نسل 4++ می باشد که با فناوری های جداگانه جنگنده های نسل گنجم ساخته و از برخی از آنها استفاده می کند. این جنگنده به مجموعه جدید اویونیک، سیستم راداری با شبکه آنتی چندی فازی شناسایی اهداف هوایی با برد بلند می باشد دارای تعداد افزایش یافته اهداف مورد شلیک و همراهی شونده همزمان می باشد. در این هواپیما موتورهای جدید با افزایش کشش تعبیه شده اند و سرعت آن تا 2.5 هزار کیلومتر در ساعت افزایش می یابد و این قابلیت را دارد که تا هشت تن مهمات را با خود در هوا حمل کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала