"چطور چنین چیزی ممکن است؟"؛ اظهارات زلنسکی در مورد روسیه باعث حیرت در کی یف شد

© Photo / The Presidential Office of Ukraineزلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.07.2023
اشتراک
مشاور اسبق رئیس جمهور پیشین اوکراین از برنامه های زلنسکی برای "شکست روسیه" حیرت زده شد.
به گزارش اسپوتنیک، الگ سوسکین مشاور سابق لئونید کوچما رئیس جمهور پیشین اوکراین در بلوگ خود در یوتیوب اعلام کرد که ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور این کشور هیچوقت نخواهد توانست بر روسیه ا که جمعیت و منابع بزرگی را دارد، غلبه کند.

این کارشناس بیان کرد: "زلنسکی گفته که هدف اصلی – پیروزی بر روسیه است. چطور تو می توانی به پیروزی بر فدراسیون روسیه دست پیدا کنی؟ کشوری که در آن نهایتا 25 میلیون نفر جمعیت باقی مانده است، چطور می تواند کشوری با 145 میلیون نفر جمعیت را شکست دهد؟ ... زلنسکی برای چه دروغ می گویی؟"

وی تاکید کرد که کی یف حتی برنامه ای برای دستیابی به اهداف تعیین شده ندارد.
پیشتر سوسکین اعلام کرده بود که ارتش روسیه اوکراین را با شکستی راهبردی مواجه کرده و آنرا از دسترسی به دریای سیاه محروم کرده است. به گفته وی، این شکست بار دیگر نمایانگر عدم قابلیت زلنسکی برای انجام هرگونه کاری برای کشور می باشد.
حمله ارتش روسیه به مواضع نیروهای مسلح اوکراین در اطراف شهر دونتسک با گلوله های ترمیت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.07.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
جزئیات جدید وزارت دفاع روسیه از تلفات نیروهای مسلح اوکراین
ضد حمله اوکراین از 4 تا 5 ژوئن در جهت های یوژنودونتسک، آرتیوموفسک و زاپوروژیه آغاز شد. فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین تیپ های آموزش دیده توسط متخصصان ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به نبرد اعزام کرد.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و سرگی شویگو، وزیر دفاع روسیه تایید کردند که نیروهای اوکراینی در هیچ یک از جهت های جبهه موفق نبوده اند و متحمل خسارات سنگینی شده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала