- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

جزئیات جدید وزارت دفاع روسیه از تلفات نیروهای مسلح اوکراین

© Sputnik / Cyril Norton  /  مراجعه به بانک تصاویر حمله ارتش روسیه به مواضع نیروهای مسلح اوکراین در اطراف شهر دونتسک با گلوله های ترمیت
حمله ارتش روسیه به مواضع نیروهای مسلح اوکراین در اطراف شهر دونتسک با گلوله های ترمیت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.07.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه در مورد تلفات نیروهای مسلح اوکراین در سه جهت یوژنودونتسک، زاپوروژیه و خرسون گزارشی منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه، روز شنبه، اعلام کرد که یگان های روسیه طی شبانه روز گذشته 20 نظامی اوکراینی، دو خودرو و یک هویتزر D-30 را در جهت خرسون منهدم کردند.
در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: بیش از 20 نظامی اوکراینی، دو خودرو و همچنین یک هویتزر دی- 30 در نتیجه آتش توپخانه در جهت خرسون منهدم شدند.
به گزارش وزارت دفاع روسیه، در جهت یوژنودونتسک و زاپوروژیه نیز حملاتی علیه تمرکز نیروی انسانی و تجهیزات دشمن انجام شد و 135 واحد نظامی نیروهای مسلح اوکراین منهدم شد.
در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: در مجموع طی شبانه روز گذشته 135 نظامی اوکراینی، دو تانک، سه خودروی زرهی رزمی، سه خودرو و همچنین یک هویتزر دی-20 در جهت یوژنودونتسک و زاپوروژیه منهدم شدند.
ضد حمله اوکراین از 4 تا 5 ژوئن در جهت های یوژنودونتسک، آرتیوموفسک و زاپوروژیه آغاز شد. فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین تیپ های آموزش دیده توسط متخصصان ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به نبرد اعزام کرد.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و سرگی شویگو، وزیر دفاع روسیه تایید کردند که نیروهای اوکراینی در هیچ یک از جهت های جبهه موفق نبوده اند و متحمل خسارات سنگینی شده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала