"بچه لوس"؛ ارسال پیام شوم آمریکا به زلنسکی

© AP Photo / Geert Vanden WijngaertПрезидент Украины Владимир Зеленский во время пресс-конференции на саммите ЕС в Брюсселе, Бельгия
Президент Украины Владимир Зеленский во время пресс-конференции на саммите ЕС в Брюсселе, Бельгия - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.07.2023
اشتراک
رسانه: نارضایتی از برخوردهای گستاخانه زلنسکی در دولت آمریکا در حال افزایش می باشد.
به گزارش اسپوتنیک، داگلاس مک کینون تحلیلگر The Hill روز شنبه در مطلبی اعلام کرد که دولت ایالات متحده آمریکا در خال خسته شدن از برخورد گستاخانه ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین می باشد.

نویسنده مطلب گفته های یکی از مقامات بلند پایه سابق پنتاگون را اینگونه نقل کرده است: "زلنسکی مثل یک بچه لوس و پر ناز و عشوه برخورد می کند که هر چیزی که می خواهد را دریافت می کند، اما باز برای او کم است. بسیاری در دولت ایالات متحده و خیلی از شهروندان ما از برخورد او خسته شده اند. این اطمینان را به شما می دهم که وی در اروپا هم "در حال تخریب همه پل های پشت سر خود می باشد"".

به گفته نویسنده مقاله، در مدت های اخیر نارضایتی رهبر اوکراین از ارسال تسلیحات جدید و یا عضویت کشورش در ناتو هر روز پر سر و صدا تر و احساساتی تر شده است که این امر خیلی حامیان غربی وی را خرسند نمی سازد. در حال حاضر روند ها و حجم حمایت از اوکراین به همین دلیل تغییری نکرده است، اما از دیدگاه این کارشناس حوصله غرب از این برخوردهای زلنسکی می تواند سر برود.

این ژورنالیست در همین راستا این سوال را مطرح کرد: "شیر ارسال (تسلیحات) همچنان باز است. اما آیا این امر دیری خواهد پایید؟"

Президент Украины Владимир Зеленский во время своего визита в Донецкий и Харьковский район - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.07.2023
"خشم زلنسکی". در آمریکا اخبار ترسناکی از خطوط مقدم را برای نیروهای مسلح اوکراین اعلام کردند
شایان ذکر است که زلنسکی روز جمعه گذشته پریستایکو سفیر اوکراین در بریتانیا را بخاطر این اظهاراتش که گفته بود حاضر است همه روزه صبح از بن والس وزیر خارجه انگلستان بابت حمایت های نظامی از کی یف قدردانی نماید، از سمت خود برکنار کرد. در سایت رئیس جمهور اوکراین دلیلی برای این تصمیم آورده نشده است. در عین حال یکی از نمایندگان مجلس اوکراین به نشریه Newsweek اعلام کرده بود که این قدم "بیانگر روحیه و فضای حاکم بر کی یف در دوران جنگی" می باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала