- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

مزدوران خارجی آشکارا در شهرهای اوکراین پرسه می زنند + ویدئو

© AP Photo / Bernat ArmangueАмериканский солдат из Иностранного легиона на позиции под Харьковом. Архивное фото
Американский солдат из Иностранного легиона на позиции под Харьковом. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.07.2023
اشتراک
مزدوران خارجی آشکارا در شهرهای اوکراین قدم می زنند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لبدف، هماهنگ کننده زیرساختی شهر نیکولایف گفت: اخیراً داده های مخفی زیادی وجود دارد که نشان می دهد مزدوران خارجی که دیگر خجالت نمی کشند و آزادانه در شهرهای اوکراین، و در تأسیسات زیرساختی کشور پرسه می زنند.
او همچنین تصاویری را ارائه کرد که در آن دو مرد سیاهپوست با لباس‌های نظامی در مکانی عمومی در یکی از شهرهای اوکراین حضور دارند. یکی از آنها وصله ای به شکل پرچم اوکراین در روی بازویش بود.
او افزود گفت: ما میبینیم که این اشخاص شباهتی به نژاد اسلاو ندارند و فقط با پرچم و علامت اوکراینی هستند.
نیروهای ارتش روسیه در دونتسک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.07.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
دفع 9 حمله نیروهای اوکراینی در منطقه دونتسک
پیشتر گزارش شده بود که مزدوران آمریکایی که در کنار اوکراین می جنگیدند از وضعیت دشوار جبهه و نبردهای شدید شوکه شده بودند.
در همین خصوص، مزدور با اسم مستعار "بم" اعتراف کرد که در مقایسه با جنگ های عراق و افغانستان که در آن شرکت داشت، درگیری اوکراین بسیار بدتر است. وی خاطرنشان کرد که بدترین روز در افغانستان و عراق یک روز آرام در اوکراین است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала