- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

مشاور سابق رئیس جمهور پیشین اوکراین: "هیچ چیز خوبی نخواهد بود"

© Sputnik / Mikhail VoskresenskyОтправка беженцев из Донецка в Россию
Отправка беженцев из Донецка в Россию - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.07.2023
اشتراک
مشاور سابق رئیس جمهور پیشین اوکراین به اوکراینی ها توصیه کرد که در همین تابستان کشور را ترک کنند.
به گزارش اسپوتنیک، الگ سوسکین مشاور سابق کوچما رئیس جمهور پیشین اوکراین در صفحه خود در یوتیوب اعلام کرد که شهروندان اوکراین می بایست در همین تابستان از کشور خارج شوند.

وی اظهار کرد: "هیچ چیز خوبی نخواهد بود. الان تابستان پیش رو است- خودتان را سازگار کنید. تابستان سریع خواهد گذشت و پاییز وحشتناک خواهد بود".

سوسکین فزود که نیروهای مسلح اوکراین نخواهند توانست در ضد حمله به موفقیتی دست پیدا کنند، زیرا "چیزی ندارند تا با آن حمله کنند" - نه هواپیمایی، نه موشکی، نه بمب خوشه ای و نه حتی پهپاد تهاجمی.
به عقیده این سیاستمدار، زلنسکی می بایست با روسیه توافقنامه آتش بس امضا کرده، صلحنامه امضا کند و شروع به آماده سازی اوکراین برای انتخابات آتی ریاست جمهوری نماید.
از تاریخ 4 ژوئن ضد حمله اوکراین که رژیم کی یف مدتها قول آن را داده بود، در محور های جنوب دونتسک، زاپاروژیه و آرتیوموفسک آغاز شد. فرماندهی اوکران هنگ های آماده شده توسط ناتو و تسلیحات غربی را وارد میدان جنگ نمود. این در حالیست که آنها با تلفات سنگینی روبرو شده و در طول این مدت در هیچ محوری موفقیتی بدست نیاورده اند.
Бойцы ЧВК Вагнер в освобожденной части Артемовска - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
در آمریکا، شکست ضدحمله جنجالی اوکراین مورد بحث قرار گرفت
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала