- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

در آمریکا، شکست ضدحمله جنجالی اوکراین مورد بحث قرار گرفت

© Sputnik / Сергей Аверин /  مراجعه به بانک تصاویر Бойцы ЧВК "Вагнер" в освобожденной части Артемовска
Бойцы ЧВК Вагнер в освобожденной части Артемовска - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.06.2023
اشتراک
رسانه آمریکایی: تلفات سنگین نیروهای مسلح اوکراین در جریان ضد حمله به عنوان یک درس مهم برای ایالات متحده خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک،کریستوفر روچ، ستون نویس نشریه American Greatness نوشت که شکست های اوکراین در جریان ضد حمله نیروهای اوکراینی درس مهمی برای ایالات متحده خواهد بود.
او نوشت: اوکراین تعداد زیادی از افراد و تجهیزات را از دست داده است. این شکست مفتضحانه درس مهمی برای ایالات متحده و دانشجویان نظامی خواهد بود.
این روزنامه‌نگار، تیپ‌های نیروهای مسلح اوکراین که توسط متخصصان ناتو آموزش دیده‌اند، در میدان نبرد "خودشان را خوب نشان ندادند".روچ گفت که اوکراینی‌ها از فناوری نه چندان ماهرانه استفاده می‌کنند، مشکلات بسیاری پیش می‌آید.
Боевая стрельба расчетов зенитных ракетных комплексов (ЗРК) С-300 Фаворит Южного военного округа (ЮВО) во время командно-штабных учений с 4-й армией ВВС и ПВО на полигоне Ашулук - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
حملات موشکی روسیه به تجهیزات نیروهوایی و فرودگاه ها در اوکراین
ضد حمله، که مدتها در کی یف درباره آن صحبت می شد، در 4 ژوئن در جهت های دونتسک جنوبی، زاپوروژیه و آرتیوموفسک آغاز شد وحمله اصلی نیروهای مسلح اوکراین بر روی بخش زاپاروژیه از جبهه متمرکز شد. کی یف تیپ های آموزش دیده توسط متخصصان ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به نبردارسال کرد. با این وجود، همانطور که رئیس جمهور ولادیمیر پوتین خاطرنشان کرد، نیروهای اوکراینی در هیچ جهتی موفق نبوده اند، متحمل خسارات سنگینی شده اند و صدها قطعه از تجهیزات آنها طی ضد حمله نابود شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала