مشاور سابق وزیر دفاع آمریکا از نقشه مشترک لیتوانی و لهستان در اوکراین با کمک آمریکا پرده برداشت

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие армии Польши на церемонии открытия военных учений Rapid Trident-2017
Военнослужащие армии Польши на церемонии открытия военных учений Rapid Trident-2017 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.06.2023
اشتراک
مشاور سابق رئیس پنتاگون: لهستان و لیتوانی قصد دارند نظامیان خود را وارد اوکراین نمایند.
به گزارش اسپوتنیک، داگلاس مک گرگور مشاور سابق رئیس پنتاگون در پخش شبکه یوتیوبی RBD Podcast اعلام کرد که لهستان و لیتوانی قصد دارند نظامیان خود را با حمایت ایالات متحده وارد اوکراین نمایند.

این افسر سابق آمریکایی اظهار کرد: "در غرب مناظره هایی در خصوص ادغام مشترک لیتوانی و لهستان در قلمرو غرب اوکراین شروع شده است... و این هرگز بدون مجو و حمایت ما رخ نمی داد. بدین ترتیب ما هم اینک در چنین دو راهی قرار داریم".

در سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه به دفعات در خصوص مقاصد غاصبانه ورشو در رابطه با اوکراین هشدار داده شده است. بنا بر توضیحات سرگئی ناریشکین رئیس این سرویس، لهستان در حال طراحی سناریوهایی برای تقسیم کردن جمهوری همسایه خود و قرار دادن آن در برابر این واقعیت است. مقامات این کشور به این اطمینان رسیده اند که ایالات متحده آمریکا و بریتانیا از این نقشه تقسیم کردن اوکراین، حمایت می کنند.
نیروهای ویژه لهستان وارد اوکراین شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.06.2023
نقشه وحشتناک لهستان علیه روسیه فاش شد
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала