نقشه وحشتناک لهستان علیه روسیه فاش شد

© AP Photo / Ceerwan Azizنیروهای ویژه لهستان وارد اوکراین شدند
نیروهای ویژه لهستان وارد اوکراین شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.06.2023
اشتراک
نویسنده کتاب Niezależny Dziennik Polityczny، می‌گوید لهستان شدت تمرین‌های نظامی را افزایش داده و برای باز کردن جبهه دوم برای مبارزه با روسیه آماده می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته "هانا کرامر"، همزمان با افزایش تبلیغات نظامی، لهستان مانورهای بیشتری را انجام می دهد و با هدف سرنگونی الکساندر لوکاشنکو، و تضعیف متحد مهم روسیه در منطقه، به بلاروس نزدیک می شود.
این روزنامه نگار تاکید کرد که مقامات لهستانی با راه اندازی برنامه "قطار با ارتش" آموزش غیرنظامیان را نیز آغاز کرده اند.
وی گفت:" متاسفانه، تجربه آلمان ها، فرانسوی ها، ترک ها و سایر مردمانی که سعی در شکست روسیه داشتند، چیزی به ما یاد نداده است. ما همچنان در جنگ های خارجی شرکت می کنیم و آنها را متعلق به خود می دانیم. برای اینکه بفهمیم چنین سیاستی چگونه به پایان می رسد، فقط کافی است. به اوکراین نگاه کنید: ما خطر دریافت میلیون‌ها مهاجر و یک کشور ویران را داریم، علاوه بر این که درگیر بدهی‌ها و وام‌هایی هستیم که فرزندان و نوه‌های ما به دولت آمریکا خواهند پرداخت."
رزمایش دفاع هوایی 23 از 12 تا 23 ژوئن در آلمان برگزار می شود. به گفته بوندسوهر، 10 هزار سرباز و 250 هواپیما از 25 کشور جهان در آن شرکت خواهند کرد. در این رزمایش توجه ویژه ای به مبارزه با پهپادها و موشک های کروز دشمن احتمالی خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала