وزیر دفاع اوکراین: ضدحملات اصلی کی یف هنوز آعاز نشده اند

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر فرا خوانده شدن 36 هزار نیروی ذخیره به ارتش اوکراین
فرا خوانده شدن 36 هزار نیروی ذخیره به ارتش اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.06.2023
اشتراک
وزیر دفاع اوکراین اعلام کرد که ضد حملات اصلی کی یف در راهند، اما او به هیچ وجه توضیح نداد که چه چیزی در سر دارد.
به گزترش اسپوتنیک، "الکسی رزنیکوف" به فایننشال تایمز گفت: "وقتی این اتفاق بیفتد، شما همه چیز را خواهید دید. همه همه چیز را خواهند دید."
این روزنامه تاکید می کند که به گفته رزنیکوف، حضور نظامیان اوکراینی در برخی شهرک ها در خط مقدم "اقدام اصلی" مربوط ضد حمله نیست. به گفته این نشریه، با اشاره به رزنیکوف، نتایج کنونی تنها یک "پیش نمایش" از حمله بسیار بزرگتر آینده بود.
همانطور که این روزنامه خاطرنشان می کند، وزیر دفاع اوکراین تأیید کرد که از ذخایر اصلی نظامی کی یف، از جمله بیشتر تیپ هایی که اخیراً در غرب آموزش دیده اند و به تانک ها و خودروهای زرهی مدرن ناتو مجهز شده اند، هنوز در ضد حملات استفاده نشده است.
روز سه‌شنبه، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت که کیف 259 تانک و 780 خودروی زرهی را از زمان شروع به اصطلاح "ضد حمله" از دست داده است.
سربازان ارتش روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2023
"بازی تمام شد"؛ حقیقت ناخوشایند در مورد اوکراین
حمله اوکراین در محورهای یوژنو-دونتسک، زاپوروژیه، آرتیوموفسک در 4 ژوئن آغاز شد، در حالی که ضربه اصلی نیروهای مسلح اوکراین در بخش زاپاروژیه متمرکز بود. کی یف تیپ های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی از جمله تانک های لئوپارد را وارد نبرد کرد. پوتین در نشستی با خبرنگاران نظامی در 13 ژوئن گفت که نیروهای اوکراینی در جریان حمله متحمل خسارات سنگینی شده اند و در هیچ محوری موفق نبوده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала