- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

وزیر دفاع کوبا واشنگتن را به ایجاد شرایط جاری در اوکراین متهم کرد

© AP Photo / Evgeniy MaloletkaУкраинский военный со снарядом 155 мм в Харьковской области. Архивное фото
Украинский военный со снарядом 155 мм в Харьковской области. Архивное фото  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2023
اشتراک
وزیر دفاع کوبا: شرایط در اوکراین بدلیل سیاست ایالات متحده آمریکا ایجاد شده است.
سپهبد آلوارو لوپز میرا وزیر نیروهای مسلح انقلابی کوبا روز سه شنبه در دیدار با ارتشبد سرگئی شویگو وزیر دفاع فدراسیون روسیه اعلام کرد که منشا درگیری نظامی در اوکراین در سیاست خصمانه ایالات متحده آمریکا می باشد.

وی اظهار کرد: "قصد ایالات متحده برای ادامه گسترش ناتو تا مرزهای روسیه باعث این تبعات بود.... که روسیه را مجبور کردند تا عملیات ویژه نظامی را شروع کند. در این زمینه روسیه نقش برتر را در مبارزه با فاشیسم دارد که آنها امروز تلاش می کنند در اروپا آنرا گسترش دهند".

رئیس نهاد جنگی کوبا همچنین تاکید کرد که هاوانا مخالف تحریم های یکجانبه علیه روسیه می باشد که بر خلاف منشور سازمان ملل متحد می باشند.

آلوارو لوپز میرا خاطرنشان کرد: "ایالات متحده و برخی متحدانشان به دفعات و بخاطر منافع خود به کشورهای مستقل تجاوز کرده اند. کوبا مخالف چنین سیاست ریاکارانه و استانداردهای دوگانه میباشد... تاریخ از ایالات متحده آمریکا طلب سئولیت پذیری بابت تبعات دکترین نظامی خصمانه آنها در ماورای مرزهای ناتو را می کند که صلح، امنیت و ثبات بین المللی را تهدید می کند".

در آمریکا فروپاشی تمدن انسانی را به دلیل تصمیمات دیوانه وار در مورد اوکراین پیش بینی کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.06.2023
در آمریکا فروپاشی تمدن انسانی را به دلیل تصمیمات دیوانه وار در مورد اوکراین پیش بینی کردند
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала