سخنان تند لاوروف در مورد وضعیت روانی زلنسکی

© Sputnik / Grigory Sysoev لاوروف
 لاوروف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.06.2023
اشتراک
لاوروف سخنان بایدن و زلنسکی در مورد تهدید هسته ای روسیه را زیاده روی و ذهنیت خشونت آمیز آنان خواند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در گفت و گو با خبرنگار پاول زاروبین اظهارات جو بایدن و ولادیمیر زلنسکی روسای جمهور آمریکا و اوکراین درباره تهدید هسته ای روسیه را زیاده روی خواند و کفایت رئیس دولت اوکراین را زیر سوال برد.

لاوروف گفت: "برای من دشوار است که در مورد آنچه رئیس جمهور ایالات متحده اخیراً گفته است اظهار نظر کنم . اکنون اهمیت زیادی به لفاظی های بی پایه و اساس آنها نمی دهم."

لاوروف سخنان زلنسکی را "اطلاعات ذهنی خشونت آمیز" خواند و گفت که برای تجزیه و تحلیل تفکرات وی به اقدامات پزشکی نیاز است.
Михаил подоляк - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.06.2023
ناراحتی دفتر زلنسکی از تصمیم پریگوژین برای خروج نیروها
وزیر امور خارجه روسیه افزود : من تحصیلات پزشکی ندارم. اورسولا فون در لاین تحصیلات پزشکی دارد. من نمی توانم مسئول وضعیت روانی افرادی باشم که به طور مکرر و روزانه بی کفایتی خود را ثابت می کنند.
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پیشتر گفته بود که تهدید واقعی استفاده روسیه از سلاح های هسته ای تاکتیکی را در نظر می گیرد. ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در مصاحبه با بی‌بی‌سی گفت که اگر ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه از "تهدید سلاح‌های هسته‌ای" دست نکشد، جهان راهی برای از بین بردن رهبر روسیه پیدا خواهد کرد. همانطور که پوتین تاکید کرد، تسلیحات هسته ای به منظور تضمین امنیت روسیه به معنای وسیع کلمه ایجاد می شود، اما نیازی به استفاده از آنها نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала