- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

حملات نیروهوایی روسیه در منطقه کوپیانسک

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Работа вертолета Ка-52 группировки "Юг" на Артемовском направлении
Работа вертолета Ка-52 группировки Юг на Артемовском направлении - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.06.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: نیروهای هوانوردی هشت حمله موفق به مواضع دشمن در جبهه کوپیانسک انجام دادند.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ سرگئی زیبینسکی، رئیس مرکز مطبوعاتی گروه نیروهای واحد غرب، گفت: در جبهه کوپیانسک، نیرو هوایی روسیه هشت حمله به نیروهای اوکراینی وارد کرد.
خدمه بالگردهای تهاجمی کا-52 و می-28 وهواپیماهای تهاجمی سو-25، 8 حمله موشکی و بمب‌افکن به محل انباشت نیروی انسانی، تسلیحات و تجهیزات نظامی تیپ 14 مکانیزه و تیپ 103 پدافند نیروهای اوکراینی را با موفقیت انجام دادند.
به گفته این افسر، در نزدیکی استارووروفکا، نیروهای موشکی گروه غرب از سیستم راکتی چندگانه Tornado-S شبه نظامیان تیپ مکانیزه 14 نیرو های اوکراینی و تجهیزات آنها را مورد هدف قرار دادند.
در منطقه دفاعی ارتش یکم تانک،واحد توپخانه، یک گروه خرابکار اوکراینی و تیپ 32 مکانیزه نیرو های اوکراین را شناسایی و منهدم کردند و همچنین سه تلاش برای چرخش یگان های نیروهای مسلح اوکراین در خط مقدم نزدیک منطقه برستووی و استلماخوفکا خنثی شد.
Пуски ракет по украинским объектам военного управления, связи и энергетики - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ارتش روسیه یکی از مراکز تصمیم گیری نیروهای مسلح اوکراین را مورد هدف قرار داد
علاوه بر این، در نزدیکی روستای کیسلوفکا ، نیروهای روسی از خمپاره‌های سانی و تانک‌های T-72B3 برای هدف قرار دادن مواضع دشمن استفاده کردند که مجموع تلفات آنها برابربا یک جوخه بود و همراه آنان یک نفربر زرهی و ماشین باری سنگین نیز منهدم شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала