- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

راگوف خبر از خنثی سازی حمله نیروهای مسلح اوکراین در جبهه زاپاروژیه داد

© Sputnik / Viktor Antonyuk /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие ВС РФ
Военнослужащие ВС РФ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.06.2023
اشتراک
راگوف اعلام کرد که حمله نیروهای مسلح اوکراین با مزدوران لهستانی در جبهه زاپاروژیه خنثی گردید.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر راگوف رئیس جنبش اجتماعی زاپاروژیه "ما با روسیه هستیم" اعلام کرد که نظامیان اوکراینی و از جمله مزدوران لهستانی روز یکشنبه تلاشی را برای عبور از خط مقدم در جبهه زاپاروژیه در منطقه ورمسکی ویستوپ صورت دادند که توسط سربازان فدراسیون روسیه به عقب رانده شدند.
وی در کانال تلگرامی خود اعلام کرد: "امروز حدود ساعت 12:00 جنگجویان نیروهای مسلح اوکراین از طریق ایجاد درگیری اقدام به عبور از خط مقدم زاپاروژیه در منطقه ورموسکی ویستوپ نمودند... علاوه بر بخش های منظم نیروهای مسلح اوکراین در این حمله مزدوران لهستانی از گروه سوم تهاجمی سپاه لهستان مشارکت نمودند".
به گفته وی عملیات نظامی اساسی در جهت شهرکت های نوودارووکا، راونوپول و نیز در مناطق جنوبی و جنوب غرب ورموکی و جنوبی نووداروکی صورت پذیرفتند.
راگوف نوشت: "در این حمله حدود دو گروهان سواروه و پیاده نظام با بیش از 15 واحد تجهیزات زرهی از جمله تانک های T-72، نفربر زرهی آمریکایی M113، خودروهای زرهی M1224 MaxxPro و HMMWV M1151A1 مشارکت داشتند".
به گفته راگوف در نتیجه این درگیری ها نیروهای مسلح اوکراین ابتدا توانستند حدود 200 متر به پیش بروند، در حالی که "حداقل 2 تانک، و 15 نظامی" را از دست دادند.
رئیس این جنبش زاپاروژیه همچنین اعلام کرد که "در حال دشمن حاضر از مواضع اشغالی به عقب رانده شده است".
به گفته وی عملیات نظامی شدید ادامه دارد: "نظامیان اوکراینی از تلاش های خود برای تهاجم دست بر نمی دارند".
Здание министерства обороны РФ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نیروهای مسلح اوکراین در جبهه دونتسک تا 200 نظامی را از دست دادند
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала